Nainen, otatko joka reikään?
Otatko? Miksi? Eikö tuo ole just se h oron merkki?
Kommentit (39)
Tämä on just sitä shaissea, mitä naiset saa aina niskaansa! Jos nainen haluaa, niin haluaa ja saa saada - ei sitä joku random ukko määrää. Naiset elää kuten haluaa, kuten min. Eri nainen, mutta niin kaikki ovat!!
Minusta tuollainen on kyllä lutkamaista touhua.
N56
Ehkäpä AP kysyikin, että otatko samaan aikaan joka reikään 3somissa??
Ei kun h*ron merkki on vaaleansininen vinoneliö jonka sisällä on syherö. En ole kyllä kenelläkään sellaista koskaan nähnyt, joten vähiin ovat h*rot näillä lakeuksilla käyneet.
Miksi ihmeessä on h_ro? En minä ainakaan omaa vaimoani h_rona pidä, vaikka joskus peppua antaakin. Sitä tehdään silloin, kun hän itse haluaa. Sama koskee suihinottoa. Tietää kyllä sanomattakin, että vastaan en laita kumpaakaan tarjousta. Suikkarit nyt on hyvinkin yleisiä kakkoseen verrattuna. Muutenkin toi kakkosjuttu on meidän kohdalla hyvinkin nopea toimitus. Jo pelkästään visuaallisesti on niin huikean hieno näkymä, että itse laukean hyvin pian. Hän kun on tollanen alle 160cm treenattu taskuraketti ja oma työkalukaan ei ole ihan pienimmästä päästä kuitenkaan, niin näky on vaan niin upea.
Nyt alko seisomaan prkl😅
Kyllä on kaksinaismoraali yhä vaan voimissaan. Thredin otiskossakin se näkyy. Ei kysytä esim nautitko ottaa joka reikään, vaan otatko. Yleensä kysmys kuuluu naiselle annatko? Hah. Ei iknä tykkäätkö, nautitko.
Oikeastaan tämä kuuluisi siihen ketjuun; Onko nainen ja mies tasa-arvoisia seksissä? no eivät ole, eivät siinäkään.
No jos otatte naiset joka reikään samanaikaisesti nii silloin todellakin olette h oroja. Mut jos yksitellen, ei.
Pyllyreikä on ulostamista varten, piste. Muutenkin vain pienimunaiset miehet haluaa sen sinne laittaa. Ja myöskin h omojen hommaa, miettikäähän sitä.
Peppu on panemista varten. Muuna aikana sitä voi käyttää myös ulostamiseen. Pillu on panemista ja periaatteessa myös lastentekoa varten. Suu on huomattavasti monikäyttöisempi. Ja kyllä, meidän parisuhteessa kaikki reiät on ahkerassa käytössä.
Anaaliin en ota, kun sinne tulee herkästi vaivoja.
Suu ja pillu riittäköön. En tykkää antaa pebaa.
Olen mies ja otan molempiin reikiin. Haluan olla spermanarttu.
Myös pyllyseksi on toisinaan ihan kivaa, joten vastaus kysymykseen on kyllä.
En anna molempia, mutta pillussa on ollut kaksi penistä samaan aikaan 3-somessa.
Vierailija kirjoitti:
En anna molempia, mutta pillussa on ollut kaksi penistä samaan aikaan 3-somessa.
Tuntuiko yhtä hyvältä kuin näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuiko yhtä hyvältä kuin näyttää?
Täydeltä tuntuu. En tiedä miltä näyttää.
En.
Ei ole aikomuskaan tuhota toimivaa peräsuolta pienimunasten piilohomojen takia,pilatkoon omansa kun kerran pakkomielle siitä on.
Otan, koska tykkään.
Mitä pahaa on olla h oro?
Ei kyllä edes kiinnosta olenko jonkun mielestä sellainen.