Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä säänkestävä ulkoilupuku+ jalkineet itselleni?

Vierailija
24.03.2014 |

Eli asu jolla pärjää puistossa, pienillä metsäretkillä ja pihalla? Asu josta ei tuuli tuiverra läpi ja joka ei kastu heti läpimäräksi jos kovempi sadekuuro yllättää? Minulla ulkoilusta on tänä keväänä tullut osa päivittäistä arkea mutta varusteet eivät ole sen mukaiset, on vain halpa vanha tuulipuku ja tennarit joilla käy postilaatikolla ja lähikaupassa mutta ei niillä pärjää kunnon ulkoilussa kuivana ja lämpimänä jos sataa ja tuulee kun ne päästää kaiken läpi. Saako nettikaupoista halvemmalla kuin tavallisesta urheilukaupasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sadeasuksi ostaa aito Goretex-kuoriasu vai pitääkö nämä halvemmat kuoripuvut kuten DrymaxX ja Airtex kunnolla vettä kovassa sateessa ja hengittääkö ne yhtään? Vai onko peräti tavallinen hengittävä tuulipuku + tarvittaessa muovinen sadepuku paras yhdistelmä?

Vierailija
2/4 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Haglöfssin housut, ja ajattelin jossain vaiheessa ostaa takinkin. Nuo Haglöfssit on aivan hämmästyttävän hengittävät, ne on goretexiä, mutta niissä voi olla myös sisätiloissa, eivätkä hiosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmot Partioaitasta, tai urheiluliikkeistä edullisempia vaihtoehtoja. Kenkiä saa myös monessa hintaluokassa, osta sellaiset jotka sopivat parhaiten jaloillesi, minulla on kolmet Salomonit em. syystä.

Vierailija
4/4 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ulkoiluvarusteita oppii arvostamaan kun ulkoilee niitä ilman huonossa säässä, niistä ei kannata tinkiä. Viime syksynä kun oli oikein sateista niin sateessa ulkoilulta oli mahdotonta välttyä ja kyllä siinä sitten oli monet kerrat tuulipuvun huppu, yläosa ja polvien päälliset aivan läpimärkinä. Sain kerrankin kauhean päänsäryn kun kylmä sadevesi pääsi ohuen hupun läpi kylmettämään niskan, toisella kertaa tajusin laittaa pipon sinne alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme