Viiksekäs mies on komea, kerrassaan vastustamaton!
Maailmassa ei ole mitään komeampaa kuin mies muhkeilla viiksillä varustettuna. Tätä tuskin voi yksikään nainen kiistää! Mielestäni sanonta, "mies ilman viiksiä on kuin talo ilman parveketta" on hyvinkin osuva. Jos viiksekkäällä miehellä ei ole parveketta, niin mitä kautta hän voisi paeta oven takana kiimoissaan rynnivää naislaumaa?
Terveisin Naispelko27
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Amis vai kalapuikko?
Ehdottomasti kalapuikot!
Terveisin Naispelko27
Sellaset nenänalusviikset, niinku Hitlerillä oli.
Siinä kun vielä räkä roikkuu, niin ai nami.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla viikset?
Ei ole, eikä ole parvekettakaan... Mutta kun ei ole niitä viiksiäkään, niin se parvekekin olisi melko turha uloke.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun vielä räkä roikkuu, niin ai nami.
Kun on tarpeeksi muhkeat viikset niin ne toimivat räkäjarruina, tai pikemminkin tulppina. Eikä tule sitä kiusausta, että lipaisisi kielellään siloista ylähuulta pitkin valuvaa räkävanaa.
Terveisin Naispelko27
Mulla on kesästä asti kasvatetut. Näytän noin 45v ja olen 27.
Et ole näköjään törmännyt täällä viiksi keskusteluihin? Mammat osaa olla eri mieltäkin.
Joo, rumastakin miehestä tulee tavoiteltu komistus kun vaan kasvattaa viikset.
Vierailija kirjoitti:
Joo, rumastakin miehestä tulee tavoiteltu komistus kun vaan kasvattaa viikset.
Pitää paikkaansa. Itselläni kun ei ole sitä parveketta, niin olen pitänyt fiksumpana ratkaisuna jättää viikset kasvattamatta. Eikä tällainen naispelkoinen miehenkuvatus pärjäisi mitenkään siinä myllyssä ilman pakokeinoa.
Terveisin Naispelko27
Kyllä mun mielestä ei kaikille sovi viikset. Tulee mieleen yks vanhempi mies (juuri eläkeikään päässyt) meidän kylältä, jolla on viikset ja joka on myös komea ;)
Hän on kyllä muutenkin reteä luonteeltaan, aina hymyilyttää kun tulee vastaan.
T Nainen 20😅
Mä rehellisesti RAKASTAN viiksiä, kalapuikot ja kaartuvat on upeita. Mut kunhan on rehdit.
Entäs naisen viikset?
Onko se lasitettu parveke, häh?
Amisviikset on klassikot ja viimeistään naisten polvet vapisevat kun prinssi hurauttaa paikalle 1.6L porrasperä Corollalla karvanopat ja wunderbaum peilissä kiikkuen ja enemmän kuin auton maksava subbari takaboksissa eurojytäbasaria vahvistaen.
Etenkin kun niihin on kuivunut räkää ja ruskeaa kastiketta.
Amis vai kalapuikko?