Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiuru myöntää: vastuu on hallituksella

Vierailija
21.11.2020 |

Koronan hoidossa ( yle)
Silti hallitus itsepäisesti on tekemättä mitään asialle. Luvut vain nousee ja Marin hokee ettei valmiuslakia oteta käyttöön eikä matkustusta rajoiteta, päivastoin, on höllennyksiä luvassa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareiden äänestäjät vastustavat maskeja kun ne pitäisi maksaa itse. Reilua ja oikeudenmukaista olisi, että rikkaat maksaisi kaikille maskit

Vierailija
2/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on hysteerikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Samoin, ei sovi punavihreään narratiiviin

Vierailija
4/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Ja minä sinut.

Vierailija
5/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan enää voi ottaa tosissaan, kun tollasta esimerkkiä hallitus antaa

Vierailija
6/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kuinka jotkut vielä vähättelee virusta. Eikö teillä ole ketään tuttua kuollut tähän? Tai sairastunut vakavasti?

Mun kaksi espanjalaista sukulaista kuoli Espanjassa jo keväällä coronaan. Nyt yksi on sairaalassa Suomessa (suomalainen.) Eikä kukaan heistä ole yli 60 vuotias.

Ymmärrän ettei Suomessa olla vielä totuttu tähän että tämä tappaa. Mutta tunnette kai ihmisiä Suomen ulkopuoleltakin.

Vierailija
7/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa hoidetaan nyt alueellisesti ja se on paras tapa.

Miksi pitäisi sulkea teatterit ja koulut sun muut, niillä seuduilla joissa korona on kurissa eli perustasolla?

Kertokaa se ja perustelkaa.

Rankimmat toimet seuduille jossa korona raivoaa lujaa, kuten Länsi-Pohja ja Helsingin seutu esimerkiksi.

Vierailija
8/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen kuinka jotkut vielä vähättelee virusta. Eikö teillä ole ketään tuttua kuollut tähän? Tai sairastunut vakavasti?

Mun kaksi espanjalaista sukulaista kuoli Espanjassa jo keväällä coronaan. Nyt yksi on sairaalassa Suomessa (suomalainen.) Eikä kukaan heistä ole yli 60 vuotias.

Ymmärrän ettei Suomessa olla vielä totuttu tähän että tämä tappaa. Mutta tunnette kai ihmisiä Suomen ulkopuoleltakin.

Täähän se on, kun ei ole omaan tuulettimeen osunu.

Vierailija
9/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli koominen kaiken järjen mukaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3952418/onko-universumi-aareton-onko-si…

Vierailija
10/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaa hoidetaan nyt alueellisesti ja se on paras tapa.

Miksi pitäisi sulkea teatterit ja koulut sun muut, niillä seuduilla joissa korona on kurissa eli perustasolla?

Kertokaa se ja perustelkaa.

Rankimmat toimet seuduille jossa korona raivoaa lujaa, kuten Länsi-Pohja ja Helsingin seutu esimerkiksi.

Mitä nämä rankimmat toimet on?

Vierailija
11/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keke keskustastom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun koomisesta tulee koomanen?

Vierailija
12/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvin ecuadorilaisia cacao papuja. Tämä on niin kööminen hallitus että näistä käsistä olisi apua papua ja uuta guineaa.

Vierailija
13/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Komiikka ei ole viellä lopettanut kiusaamista.

Vierailija
14/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsunluutornissa tuijotellaan omaan napaan.

Vierailija
15/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Komiikka ei ole viellä lopettanut kiusaamista.

Janssonin kiusaus on saatu rajoitettua.

Vierailija
16/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norsunluutornissa tuijotellaan omaan napaan.

Kieltämättä komiikan pitäisi olla huumoria kuten horse tai jotai muuta heittoa kuin kreikkalainen kovan luun ķàméļí, mistä ne teatteritkin ovat kotoisin.

Vierailija
17/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vahvemmin tulee vaikutelma, että Sanna Marin valikoi työstään ne kivat työtehtävät eikä halua hoitaa ikävämpiä, enemmän aikaa vaativia ja sellaisia mistä voi tulla myös kritiikkiä.

Välinpitämätöntä tämä on hallitukselta, heittää vastuu alaspäin. Itse istuvat rahakirstujen päällä. Millä joku pääkaupunkiseutu saa laitettua tiukkoja rajoituksia, kun ei ole ketään kuka niitä valvoisi. Yksin on nämä virkamiehet jätetty.

Vierailija
18/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä vahvemmin tulee vaikutelma, että Sanna Marin valikoi työstään ne kivat työtehtävät eikä halua hoitaa ikävämpiä, enemmän aikaa vaativia ja sellaisia mistä voi tulla myös kritiikkiä.

Välinpitämätöntä tämä on hallitukselta, heittää vastuu alaspäin. Itse istuvat rahakirstujen päällä. Millä joku pääkaupunkiseutu saa laitettua tiukkoja rajoituksia, kun ei ole ketään kuka niitä valvoisi. Yksin on nämä virkamiehet jätetty.

En osaa olla mitään mieltä tai sanoa mitään järjen mukaan koska en harrasta koomisia heittoja enkä ole Jumala mutta tierän että ecuadorilaisia cacaopapuja odottaa omistajaansa, en tiedä mistä asemasta mutta ei ainakaan auringosta nykypäivän lojaalisuuden komiikasta joka on "demokraattinen", ei De Facto.

Vierailija
19/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

222 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa olla mitään mieltä tai sanoa mitään järjen mukaan koska en harrasta koomisia heittoja enkä ole Jumala mutta tierän että ecuadorilaisia cacaopapuja odottaa omistajaansa, en tiedä mistä asemasta mutta ei ainakaan auringosta nykypäivän lojaalisuuden komiikasta joka on "demokraattinen", ei De Facto.

No se komiikka ei kauas kanna, jos ei ole käsiä tekemässä. Saahan sitä aina höpötellä mitä mieleen tulee, jos sillä saa ihmiset pidettyä tyytyväisinä.

Vierailija
20/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No see C p on niin ällöttävä että kukaan eikä ketään jaksa ottaa kantaa. Koita itse koulussa syödä nälkäisenä kiehautettuja silakoita. No hyi śàátana! Demokratia on perseestä, sano minun sanoneen sen