Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arrgggh! Mokasin WhatsApissa!

Vierailija
20.11.2020 |

Lähetin yhdelle vastaanottajalle väärän viestin, tai siis viesti ei ollut hänelle tarkoitettu. Ehdin poistaa sen heti, eikä hän ollut WhatsApissa paikalla. Nyt kuitenkin kauhistuttaa, voiko hän silti nähdä viestin? Entä näkeekö hän, että viesti on poistettu? Mun omassa Whatsussa lukee "Poistit tämän viestin", mutta näkeekö hän?

Apua!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan lukee että viesti poistettu

Vierailija
2/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee että viesti on poistettu, ei muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on sellainen älykello, mistä näkee viestit, niin on saattanut nähdä. Se ei edes näytä lähettäjälle sitä, että viesti on luettu tai lukematta, mutta viesti näkyy saajan kellon näytöllä kun se tulee.

Vierailija
4/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee, että olet lähettänyt viestin jonka olet poistanut.

Lisäksi hän on saattanut ehtiä lukea viestin puhelimen ilmoituksista kirjautumatta sovellukseen, jos puhelin on sattunut just olemaan hollilla kun viestin lähetit.

Vierailija
5/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pop up:nnut näytölle on voinut nähdä.

Vierailija
6/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veskun käsi.

Vierailija
7/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin viestit tulee heti näytölle luettaviksi vaikka en olisikaan "paikalla" ja känny on pimeenä. Pari kertaa on käynyt niin, että olen ehtinyt lukea viestin ennen kuin se on poistettu ja sitten lähetetty uusi korjattu viesti. Jotenkin huvittavaa, kun lähettäjät ja poistajat ei vaan tajua, että myöhästä enää yrittää sheivata.

Vierailija
8/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pop up:nnut näytölle on voinut nähdä.

Ja nämähän ei merkkaannu lähettäjälle luetuiksi, ennen kuin sen viestin on varsinaisesti avannut tai jotenkin muuten noteerannut.

Vierailija
9/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin viestit tulee heti näytölle luettaviksi vaikka en olisikaan "paikalla" ja känny on pimeenä. Pari kertaa on käynyt niin, että olen ehtinyt lukea viestin ennen kuin se on poistettu ja sitten lähetetty uusi korjattu viesti. Jotenkin huvittavaa, kun lähettäjät ja poistajat ei vaan tajua, että myöhästä enää yrittää sheivata.

Sheivata 😄

Vierailija
10/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Älykellossa on sama homma, paitsi että varmemmin viestit tulee luetuksi heti, koska kun kello värisee, niin sitä automaattisesti katsoo.

Vierailija
11/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistavat tajuavat kyllä asiat. Ei ole mitenkään myöhäistä korjata, jos vaikka huomaa, että automaatti on vaihtanut väärän sanan ja se saattaa muuttaa jopa asian tarkoitusta joksikin toiseksi. Tietenkin se pitää korjata. Joko heti tai sitten kun virheen huomaa. Ja totta kai korjaaja tietää, että toisen näytöllä se väärä viesti on jo käynyt ja sitten lukee se poistettu. Silti virheelliset pitää korjata, ettei jää väärä käsitys.

Vierailija
12/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuinka paha moka, jos joku muu näki?

Vierailija
13/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, kukaan mitään kerinny näkemään.

T. Kahden teinipojan iskä joka vähän väliä saa vääriä hälytyksiä :D

Vierailija
14/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, vai niin. Minulle sattumoisin kävi sellainen juttu vähän aikaa sitten, että yksi vanha tuttu oli laittanut minulle vahingossa viestin Whatsapissa, ja poistanut sen sitten. Eli minulle näkyy viestin lähettäjä, ja se että viesti on poistettu. Tässä olen miettinyt, että kehtaako kysyä kuulumisia, vai onko se liian tunkeilevaa, kun viesti ei kuitenkaan ollut minulle alun perin tarkoitettu. Itse viestiä en ehtinyt kunnolla näkemään, vain pätkän viestin alusta.

Vierailija
15/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moka oli kauhea! Älykelloa hänellä ei ole, joten pitää vain toivoa, että hänellä ei ollut kännykkä juuri hollilla, että popupista olisi sen nähnyt.

Vierailija
16/16 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, vai niin. Minulle sattumoisin kävi sellainen juttu vähän aikaa sitten, että yksi vanha tuttu oli laittanut minulle vahingossa viestin Whatsapissa, ja poistanut sen sitten. Eli minulle näkyy viestin lähettäjä, ja se että viesti on poistettu. Tässä olen miettinyt, että kehtaako kysyä kuulumisia, vai onko se liian tunkeilevaa, kun viesti ei kuitenkaan ollut minulle alun perin tarkoitettu. Itse viestiä en ehtinyt kunnolla näkemään, vain pätkän viestin alusta.

Miksi sun pitäisi ottaa häneen yhteyttä?Jos sulla on häntä ikävä, niin ota ihmeessä. Jos taas liittyy viestiin, niin sitä ei lähetetty sulle, joten unohda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi