Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva liman valuminen kurkkuun

Vierailija
20.11.2020 |

Mikä neuvoksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poskiontelontulehdus?

Altistutko homeelle tai huonolle sisäilmalle?

Allergia?

Vierailija
2/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergia?

Mistäpä sen tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan siltä että voi olla vika poskionteloissa tai allerginen nuha. Itellä ollut sama vaiva jo vuosikaudet. Korvalääkärit tutkinut. Ei mitään ihmeellistä ole löytynyt, mutta allergialääke ja kortisoni suihkeet auttaa.

Vierailija
4/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi oli poskiontelon tulehdus. Johtui työpaikan sisäilmasta. Rakennuksen vaihto korjasi tilanteen. Mistään lääkekuureista ei ollut apua.

Lääkäriin nyt ekaksi.

Vierailija
5/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allergia?

Mistäpä sen tietää?

No missä rakennuksissa vietät kaiken aikasi? Onko ne vanhoja? Onko muita kärsinyt vastaavasta?

Vierailija
6/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt maitotuotteet aiheuttaa minulle tuota.

Vierailija
7/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama vaiva jo lähes vuoden. Alkoi pian muutettuani nykyiseen asuntooni. Vaivaan liittyy poskionteloiden ajoittainen pistely ja nenän tukkoisuus tai valuminen. Oireita helpottaa allergiseen nuhaan tarkoitettu nenäsuihke. Kaikki mahdolliset verikokeet on tehty ja pioskiontelot tutkittu, nielunviljely tehty. Ei löydy mitään vikaa meikäläisestä. Vika on siis minun ulkopuolellani, kotona. Muutan ensi kesänä, katsotaan katoaako vaiva.

Vierailija
8/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelot on nopea katsoa ultraäänellä. Pelkkä limakalvoturvotus jo teki tuota liman valumista. Altistuminen huonoon sisäilmaan, ja työpaikan vaihtamiseen ongelma loppui.

Vierailija
9/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/NENAeHUUHTELUKANNU-SARVIKUONO Huuhtelukannu helpottaa vähän oloa mutta ei poista ongelma

Vierailija
10/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Mikähän lie kun koti eikä työpaikka ei ole vaihtuneet 20 vuoteen?

Ap

Vierailija
11/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kyse ei ole spermasta?

Vierailija
12/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuo ongelma vuosikausia ja ihan riippumatta asunnosta tai työpaikasta. Nenäkannu auttaa aamuisin irrottamaan liman kurkusta, muita konsteja en ole keksinyt. En ole käynyt lääkärissä, koska muita oireita ei ole ja mitään kortisonisuihkeita en halua.

Vierailija
13/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on klassinen allergiaoire. Jollekin olet yliherkkä. Minulla puhkesi huonepölyallergia vasta aikuisiällä. Joten vaikka sinäkin olisit asunut samassa asunnossa vaikka kuinka kauan, on mahdollista, että olet tullut jollekin allergiseksi silti. Itsellä tuota vaivaa keväisin, liittyy mulla siitepölyihin tai katupölyyn

Vierailija
14/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista. Mikähän lie kun koti eikä työpaikka ei ole vaihtuneet 20 vuoteen?

Ap

Sittenhän ne rakennukset alkavat olla jo remontti-iässä!

Vierailija
15/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaista silloin kun astman hoito on epätasapainossa. Yskitkö usein? Mulla astman ainoa oire tuon limaisuuden lisäksi oli pitkittynyt yskä. 

Vierailija
16/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vielä käynyt lääkärissä niin nenässä voi olla polyyppeja jotka tukkeuttaa nenäonteloita. Erikoislääkäri näkee ne erityislaitteella tähystämällä.

Rs-virus voi aiheuttaa limaisuutta pitkään. itse oli 5 viikkoa räkäinen ja limaa riitti, ehkä oli poskiontelotulehdus sen rs-viruksen jälkeen mutta en keväällä halunnut mennä lääkäriin hankkimaan koronaa terveysasemalta, flussaoireiset menee kaikki samalle terveysasemalle.

Nenäkannu vaan mahdollidimman useasti niin meni vähitellen ohi..

Nyt minulla on roacutan kuuri ja se kuivattaa nenää ja aiheuttaa myös limaa kun nenä kompensoi sitä kuivuutta, apteekissa on ihan suolalios nenäsumute, se on helpooin ja nopein, nenäkannun kanssa on aina oma operaationsa.

Vierailija
17/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aiheuttaa kystat, ihonalaisia finnejä olleet alkujaan.

Vierailija
18/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo on klassinen allergiaoire. Jollekin olet yliherkkä. Minulla puhkesi huonepölyallergia vasta aikuisiällä. Joten vaikka sinäkin olisit asunut samassa asunnossa vaikka kuinka kauan, on mahdollista, että olet tullut jollekin allergiseksi silti. Itsellä tuota vaivaa keväisin, liittyy mulla siitepölyihin tai katupölyyn

Mulla samaa keväisin, miten olet hoitanut siite- ja katupölyn aiheuttamaa limaisuutta?

Vierailija
19/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post nasal drip

Vierailija
20/30 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa keväisin, miten olet hoitanut siite- ja katupölyn aiheuttamaa limaisuutta?

i

olen vain kärsinyt. helpottaa suunnattomasti, kun tietää, että se menee kesän tullen. kerran kävin työterveydessä jossa vain tuijotettiin oikeasti suu auki ihan kuin tällaista oiretta ei voisi kenelläkään olla että lima tuntuu tukkivan kurkun. joskus en kyllä ymmärrä lääkäreitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi