Mitä mieltä olette nimestä Vadelma?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:18"]se on marja ei nimi.
[/quote]
Kyllä Marja on nimi.
Entinen opettajani nimesi tyttärensä Minttu Muru Marmelo. Aika jännä.
Terveisiä vaan, Minttu on jo varmaan piakkoin av-ikäinen. :)
Reilusti ylipainoinen, rasvahiuksinen, syrjäytynyt lähiö-Vadelma.
Hoikka, energinen, positiivinen tehoblondi sportti-Vadelma.
Vissi ero. Mieti, mikä on tyttäresi tulevaisuus.
Kiva nimi. Meillä on pienet kaksoset Puna-Herukka ja Pihlajan-Marja. Isosisko on Lillukka ja pikkuveli Karviainen
voi lapsi parka, joku jo yritti ysärinä saada lapsen etunimeksi Olut.
Tunnen yhden Vadelman, vanhemmat hippejä :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:13"]Ei, mutta eikös se Vittu olisi vielä paljon erikoisempi?
[/quote]
Juu, ja sisarelle Pilkku, on niinkuin samaa tarkoittavia. Ja velipojalle sitten Gulli. Vaapaasti käyttettävissä, olkaa hyvät!
Vadelma Unelma voisi sopiakin. Sitten aina päähän sellainen virkattu vadelmamyssy kesät talvet. Huutelet pihalla "Vaattuuu!".
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:23"]Ai, oon käsittäny väärin, sitä kun joka paikassa hoetaan koko ajan. Yleensä puhelimeenkin karjaistaan "Vittu, missä sä olet"?
[/quote]
Reps*
En todella tiedä onko vadelma etelän hedelmä. Täytyy tyydytyksellä todeta että vadelma on etelän hyödyllisin hedelmä.
Ihana nimi, häiritsee vain tuo kutsumanimi Vattu.
Samaa sarjaa kuin Nuppu, vauvana menee, mutta olepas lopun elämääsi Nuppu. Sieluni silmillä näen lähiökapakan 130 kiloisen siiderivalaan esittelevän pienessä pöheessä; Moi, olen Nuppu! Ääni tupakan ja viskin käheäksi aateloima!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:01"]
Lapsen kutsumanimeksi tulisi silloin Vattu.
Kun nyt kerran haluat olla erikoinen äiti, niin miksi et antaisi lapsellesi vielä harvinaisempaa nimeä: Videlma.
[/quote]
Onko Vatussa jotain pahaa?
Ihan söpö nimi pienelle vauvalle mut kun lapsi kasvaa.....ääh,en tykkää
Ja mikä sukunimi tohon Vadelmaan oikeen istuis? Puska? Af von Guggenhjelm?
Siskokset: Raparperi, Vadelma ja Kirsikka! Miten niin äidillä viiraa päässä?
Ei, mutta eikös se Vittu olisi vielä paljon erikoisempi?
Mun mielestä Vattu on hyvä lempinimi. Lyhyt ja helppo. Jos itse saisin tytön, voisin harkita Vadelma-nimeä :) Kaunis.