Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä väriset petivaatteet teillä on?

Vierailija
23.03.2014 |

Millaiset lakanat ja päiväpeitteet teiltä löytyy? Onko sekalaisia vai vain yhdenvärisiä? Entä lapsilla?

Itsellä suht hillittyja mutta ei kuitenkaan kaikki samaa sarjaa. Pareittain löytyy kuitenkin surin osa mutta haluaisin päivittää niin että olisi hillityn valkoisia kaikki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä löytyy shamppanjanväristä puuvillasatiinia, joissa valkoista pitsiä.

Vierailija
2/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kalastajanlangasta virkattu luonnonvalkoinen sängynpeitto, jonka isäni osti mulle kirpparilta. Olin semmoista etsinyt jo jonkin aikaa.

Lakanoina meillä on erilaisia värikkäitä lakanoita, suurin osa on parillisia settejä, mutta jokunen irtopussilakanakin löytyy (jälkimmäiset lähinnä kirpparilta). Meillä on muutamat erilaiset muumilakanat, Marimekon kaivoa ja yksi kirpparilta löytynyt Finlaysinin turkoosivalkoinen kukallinen setti. Aluslakanoina lähinnä valkoista, sinkkulakanoita vierastarpeisiin ja lapsen sänkyyn löytyy väreissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat lakanat joissa kiinakielen kirjaimia kultaisella ja mustat tyynyliinat ja pari kirkkaan pinkkiä.

Vierailija
4/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aina valkoiset lakanat ja tyynyliinat. Niin kauan kun muistan, olen hankkinut aina valkoisia petivaatteita. En huoli monivärisiä, ne vilisee silmissä. Heh! jokaisella on omat päähänpinttymänsä, minulla tämä valkoisten lakanoiden fiksaatio.

Päiväpeitto saa olla värikäs ja niitä on kaapissa useampia, voin vaihdella mielialan mukaan.

Vierailija
5/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeita ainoastaan.

Vierailija
6/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on musta lakana ja punaiset tyynyliinat. Yksivärisiä suosin.

Päiväpeitto on tällä hetkellä tumma beige. Kaapissa on usemapi päiväpeitto. Mustaa, ruskeaa, beigeä, turkoosi, pinkki, harmaa ja punainen.

Riippuu ihan vuodenajasta ja fiiliksestä-

Vierailija
7/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aluslakanat parisänkyyn beigejä ja harmaita. Lasten sänkyihin on valkoisia lähinnä. Pussilakanat on aikuisille parillisia kaikki, parit beige-valkoraidalliset, yhden puna-valkopilkulliset ja muutamat valkoiset. Lapsille muumeja ja jotain eläinpussilakanoita ja musta-valkoraidallisia pussilakanoita. Sitten muutama "vieras" pussilakanasetti eli jotain yksittäisiä parittomia settejä, ja ne on jotain kuviollisia. 

Vierailija
8/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käytössä on sininen aluslakana, yksi pinkki-violettiraidallinen pussilaka+tyynyliinasetti ja yksi harmaa setti jossa on tummemmalla harmaalla jotain fiiniä kuviointia. Nämä siis parisängyssä.

Pidän värikkäistä petivaatteista, mielellään yksivärisistä. Esim. koboltinsininen lakana, keltainen peitto ja vihreä tyynynpäällinen. Valkoinen on rauhoittava ja kivan näköinen, mutta myös aika tylsä ja mielikuvitukseton.

Vierailija
9/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa, harmaata ja punaista Finlaysonin puuvillasatiinia vanhemmilla, saman firman värikkäät Muumi - lakanat lapsella.

Vierailija
10/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:49"]

Täällä on aina valkoiset lakanat ja tyynyliinat. Niin kauan kun muistan, olen hankkinut aina valkoisia petivaatteita. En huoli monivärisiä, ne vilisee silmissä. Heh! jokaisella on omat päähänpinttymänsä, minulla tämä valkoisten lakanoiden fiksaatio.

Päiväpeitto saa olla värikäs ja niitä on kaapissa useampia, voin vaihdella mielialan mukaan.

[/quote]

mulla on tämä sama, harvoin kyllä edes käytän päiväpeittoa, makuuhuoneessa kukaan ei edes käy päivällä, ovikin on kiinni ettei kissa käy siellä nukkumassa.

Vierailija
11/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:56"]Mustaa, harmaata ja punaista Finlaysonin puuvillasatiinia vanhemmilla, saman firman värikkäät Muumi - lakanat lapsella.

[/quote]

Niin ja päiväpeitto musta, lapsella vihreä.

Vierailija
12/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spider-Man-pussilakana ja tyynyliina tällä hetkellä, alla musta lakana. Niiden päällä on turkoosi päiväpeitto :p

Vierailija
13/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluslakanat muutamaa vaaleansinista lukuunottamatta valkoisia. Pussilakanat ja tyynyliinat värikkäämpiä, mutta ajan myötä yhä vaaleampia. Päiväpeite on puna-vihreä-beige tilkkupeitto, itse tehty.

Vierailija
14/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillasatiinia: musta-valkoista, valko-harmaata ja valkoista. Päiväpeittö valkoinen. Lapsella (12 v) on vihreää ja turkoosia, kuviollista. Päiväpeittö vihreä.

Vierailija
15/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanoita on lähes joka väriä, mutta ei valkoisia ja tummia. Lakanat ovat myös vaikka minkä värisiä, mutta niissäkään ei ole valkoisia ja tummia. En ole mikään hailakka ja tylsän väritön itsekään, joten haluan väriä ympärilleni, myös lakanoissa. Meillä on parivuoteessa aina samanlaiset lakanat, mutta lapsilla on erilaisia ja välillä aika riemunkirjaviakin yhdistelmiä. Kuvioina lapsilla löytyy mm. palmuja, karhuja, merihenkisiä ankkureita, keijuja, bambeja, tähtiä jne.

Vierailija
16/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni jo,punaiset vaihtui valkoisiin.Parivuoteen pussilakanoita on monenvärisiä ,ei keltaisia tai mustia.Virkattuja kalalanka sänkypeittoja joiden alla aina väriin sipiva puolipeitto vanhoja yhdenhengen satiinitäkkejä.Yleensä valkoiset aluslakanat.