Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20 vuoden jälkeen uusi kumppani

Vierailija
20.11.2020 |

EKAkerta tavallaan siis. Siis 20 vuotta ollut saman miehen kanssa ja nyt eron jälkeen olisi mahdollisuus seksiin toisen miehen kanssa. Ei varmaan tarvitse sanoa kuinka paljon jännittää. Löytyisikö jotain tsemppiä ja kannustusta, vastaavia kokemuksia? Mitä tahansa apua?

Olen noin muuten kyllä seksin suhteen aktiivinen ja avoin erilaisille kokemuksille, mutta oikeasti 20v mennyt samalla kaavalla ja nyt pitäisi opetella uusi resepti. Help!

Meneekö se vain omalla painollaan? Vai mitä oikein teen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kivaa! Voisit varmaan hiukan ohjailla asiaa; ettei vaan käy niin, että mies ei olekkaan ihan toista huomioiva..voihan olla että onkin aivan fantastinen! Sitten vaan annat mennä, ei pidäkkeitä. Ei ole naiselta yhtään väärin olla hiukan itsevarmepi ja ohjaileva, päinvastoin se on hyvin ok!

Vierailija
2/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi, älä yritä esittää mitään. Tee mitä toinen toivoo, jos se ei ylitä rajojasi, ja kerro mitä itse toivot. Parasta seksissä varttuneella iällä on se paineettomuus päteä millän osa-alueella. Ongelma ainakin miehenä samassa tilanteessa on se, ettei sopivaa kumppania löydä helpolla täällä syrjäseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse dain 25 vuoden avion jälkeen uuden naisen. Tosi jännää oli, seksi oli parempaa, ihmeen vähän jännitystä. Ei edes liuan nopeasta orkusta.

Vierailija
4/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
5/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 18v suhde loppui ja olin itsekseni noin 2 vuotta. Sitten pikkuhiljaa menin ihmisten ilmoille ja aloin tapailemaan naisia. Siitä itseluottamus kasvoi pikkuhuljaa kun huomasi että kelpaa kyllä periaatteessa kaikille. Hylkäsin naiset ketkä oli vain sänkykaveria vailla. Ei jotenkin napannut. Jostain syystä itseäni noin 10-13vuotta nuoremmat naiset teki aktiivisesti läheisyyttä ja yksi heistä kiinnosti muita enemmän. Tapailtiin varmaan 2kk ennen ensimmäistä suudelmaa ja seksiin meni varmaan 3kk. Itse olen sitä mieltä että kannatti tutustua rauhassa. Olemme olleet nyt 4vuotta yhdessä ja seksiä on joka päivä jos vain halutaan. Seksi on ihanaa ja molemmat on valmiita kokeilemaan eri asioita. Mies 46v ja nainen 33v ja elämä hymyilee paremmin kuun lisäsin ikinä olettaa.

Vierailija
6/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuo on helpompaa. Hankit pehmeitä tai satiinisia sidontavälineitä ja sanot miehelle "Sido minnut ota minut" Loppu hoituu miehenntoikesta ja tietty voit alkuun vähän lämmitellä pikku suihinotolla.

Jos oikein haluat fiilistellä, niin aloitat keskustelun seksifantasioista ja toteuttelette niitä sitten vuorotellen.

Vierailija
7/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että kukaan nainen ensi töikseen itseänsä sidottaa.

Vierailija
8/9 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo on helpompaa. Hankit pehmeitä tai satiinisia sidontavälineitä ja sanot miehelle "Sido minnut ota minut" Loppu hoituu miehenntoikesta ja tietty voit alkuun vähän lämmitellä pikku suihinotolla.

Jos oikein haluat fiilistellä, niin aloitat keskustelun seksifantasioista ja toteuttelette niitä sitten vuorotellen.

Noh, ei olisi kyllä mikään sitä vastaan että minut sidottaisiin, mutta en ehkä näkisi sitä kuitenkaan ekan kerran ohjelmaksi. Tai hmm... miksi ei tietysti, voisihan se olla aika kiihkeää. Haluaisin kyllä ehkä kuitenkin olla vähän aktiivisempi ja pystyä hyväilemään miestä.

Ap

Vierailija
9/9 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä ekat kk kortonkia jos toisella on kondy,herpes tahi muu hyppykuppa

jos nainen stekkaa papa luokka ekaksi ennekuin alat pillua imeen