Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin Netflixin suosio oikein perustuu?

Vierailija
20.11.2020 |

Siellähän on ihan surkea valikoima elokuvia ja sarjatkin enimmäkseen melko heikkotasoisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika monestakin niiden sarjasta kyllä tykännyt ja katsonut läpi. Elokuvia tosiaan on kohtuu suppeasti. 

Vierailija
2/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siellä on paljon oikein katsottavia elokuvia ja sarjoja ja olen tykännyt monestakin Netflix originalista, kuten vaikkapa The Haunting of Hill Housesta jatko-osineen, originaalit rikosdokkarit ovat mahtavia ja viihdyttäviä kuten vaikkapa Making a Murdered, Murhaportaat tai The Keepers, dokkarit ylipäänsä kuten esim Black Whale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjoihin ja halpaan hintaan

Vierailija
4/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on brändi. Jenkeissä valikoima on isompi.

Vierailija
5/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on brändi. Jenkeissä valikoima on isompi.

No tuo taas johtuu ihan ohjelmien oikeuksien omistajien tempuista. Täällä voi olla saman ohjelman oikeudet myytynä jollekkin tv-kanavalle joten sitä ei voi samaan aikaan netflixiin laittaa.

Itse asiassa, alunperinhän netflixistä pystyi helpohkosti katsomaan eri maiden tuotantoa ja se ei ollut heille ongelma koska katsojat maksoivat joka tapauksessa. Tämä vähensi piratismia huimasti. Sitten dinosaurus-yhtiöt heräsivät ja ulisivat ja netflixin oli pakko reagoida. Sitten he näkivät kuinka netflix on suosittu ja päättivät itse lähteä markkinoille omilla palveluillaan ja vetivät ohjelmat pois netflixistä.

Nyt tilanne alkaa olla taas sama kuin ennen netflixiä, joko maksat miljoonasta eri paikasta niin ehkä joskus haluamasi saattaa olla jossain niistä tai sitten menet netin piraattisivulle ja lataat sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi