Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjakysely

Vierailija
19.11.2020 |

Oletko jo ostanut/hankkinut/tehnyt joululahjoja tälle joululle?

Joululahjakysely

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ostanut osalle. Vielä pitäisi keksiä lahjat isovanhemmille ja jotain tarpeellista perheen nuorille.

Vierailija
2/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut yhtään. Ei jaksa pyörii verkkokaupoissa ja kauppakeskuksissa pyöriminen ei innosta koronan takia. Ei sen puoleen, ei mulla oo mitäön tietoo mitä ostaa eikä juuri rahaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineille ostan jotain, mutta ei mitään ihmeellistä, koska ostamme tarvittavat jutut silloin kun tarve on.

Ostin itselleni auton ja se aiheuttaa myös hieman lahjusten määrän pienenemistä.

Vierailija
4/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jokaiselle yhden tai kaksi laadukkaampaa lahjaa. Nuorille jotain suurempaa/ kalliimpaa tarpeellista omiin koteihinsa. Isovanhemmille lehtitilauksia/ lahjakortteja esim. kukkakauppoihin, hoitoloihin. Mieheni kanssa emme osta yhteisestä sopimuksesta toisillemme mitään. Olen hankkknut lahjoista noin puolet.

Vierailija
5/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia olen neulonut. Ostaa pitäisi ystävilleni ja teinipojilleni lahjat. Ystäville jotain koruja, raaputusarpoja, syötävää. Teinit ei osaa sanoa toiveita, mikä on kyllä jo omituista. No satsataan jouluruokaan enemmän😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme