Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni kääntyi homoksi, kohtalotovereita?

Vierailija
21.03.2014 |

Yli 10v naimisissa, lapset hankittu, seksi ei enää miestä kiinnosta - ja silloin harvoin kun suostuu seksiin, ei laukea. Sitten mies kertoo täysin yllättäen että onkin kiinnostunut miehistä. :O

Minä ajattelin että onkohan nyt joku ohimenevä "vaihe" ja ehdotin että pidetään asia meidän välisenä ja jatketaan perheenä ja katsellaan miten tästä lähtee..

Miehen mielestä hänen seksuaalisuutensa on niin suuri osa häntä että kertoo koko tuttavapiirilleen keskustelematta minun kanssani. Minä järkytyin, tunsin oloni nöyryytetyksi ja lopputuloksena koko jutulle oli ero.

Jonakin päivänä lapsilla saattaa olla yksi äiti ja kolme isää.. :S

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mutta isosiskoni on. Hän oli mennyt nuorena naimisiin tosi kivan miehen kanssa. Mies oli helluntailainen uskova. Siinä hankkivat 4 lasta ja vaikuttivat onnelliselta perheeltä, kunnes mies jossain 30-35 ikävuoden välillä alkoi menettää uskoaan Jumalaan. No, siskoni ei ole  uskova joten tämä ei sinänsä haitannut, mutta prosessi oli tosi raju ja mies tuntui muuttuvan entisestä irti rimpuillessaan ihan eri ihmiseksi kuin oli ollut. Alkoi kuunnella heviä, ottaa tatuointeja, juoda viinaa. Ihan vaan kapinalla tehdä kaikkea sitä mitä ennen ei saanut.

Tämän sisko jaksoi, kun ajatteli että aikansa riuhtoo kun on vapaaksi päässyt ahdistavista uskonnon säännöistä, ja sitten rauhoittuu. Ja vähän alkoikin rauhoittua muuten, paitsi että eräänä päivänä ilmoitti että on huomannut olevansa pohjimmiltaan homo, ja että on pelkästään uskonnon vaatimuksista pakottautunut elämään heteron elämää ja perustanut perheen. Hän oli jo löytänyt itselleen mieskumppaninkin ja jätti samantien siskoni ja 4 lasta kuin nallit kalliolle. 

Vierailija
2/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on biseksuaali, myös sinä. Ottakaa toinen mies ja eläkää kolmen kimpassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyi? Siis oli kaapissa. Ikävä juttu teille.

Vierailija
4/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on paras esimerkki siitä miksi sukupuolineutraali avioliitto pitää hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi