työkaveri flirttaili ja ehdotti härskejä juttuja
Meillä oli tänään työpaikan tiimi-ilta ja eräs uusi kollega kyseli tosi paljon miehestäni ja kun hän sai selville ettemme ole naimisissa, niin ehdotteli sitten että lähtisin hänen luokseen jatkoille. Sanoi myös että mulla on sopivan kokoiset tissit... Tuli tosi kuvottava olo vaikka tyyppi jossain määrin heitti myös läppää. Muut työkaverit vaan naureskeli mukana ja itsekin yritin hekotella mukana. Mua oksettaa että joku, kenen kanssa teen töktä ajattelee yhtään mitään mun tisseistä! Tekisi mieli kertoa omalle ihanalle miehelle, mutta se on niin mustis etä saa varmaan hepulin. Työnantajallekaan en viitsi kertoa, koska mitään ei varsinaisesti tapahtunut. Tuntuu että tällä tyypillä ei ole oikein käsitystä sopivista vitseistä. En tiedä oikein miten ottaa asia puheeksinkyseisen työkaverin kanssa vai ottaako ollenkaan. Oksettava tyyppi!
Kommentit (5)
Olen mies ja kokenut saman monen eri työkaverinaisen puolelta, eivät tosin ole puhuneet rinnoistani, mutta muuten hyvin tungettelevaa ja ärsyttävää. En koskaan alkaisi minkäänlaiseen suhteeseen yhdenkään työkaverini kanssa, niistä ei ole kuin ongelmia luvassa.
Kunnioitus on ansaittava! Miksi mahdollistiy tuollaisen käytöksen...oksettavaa avuttomuutta. Sinua kohdellaan niin kuin sallit!
Jätkä vitsaili ja sinä heitit löylyä lisää. Tuntuvalla korvapuustilla olisi vitsit loppuneet lyhyeen.
Olet kyllä aika nyhverö, jos et pysty sanomaan takaisin!
Ite heruttelit hiprakassa sitä avoimella tissipaidalla.