Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mies?! VOF

Vierailija
21.03.2014 |

Korvat valu hunajaa ja silmät tippu. Ja minua on erittäin vaikea vaikuttaa. Varsinkaan VOF ohjelmassa. JUSSI  KARIN?! on miehen nimi, hallelujaa. Want some :p more music ;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!!!!! Uuhhh...

Vierailija
2/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Kari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

video on vissii aiemmasta kuin tän iltasesta VOFista...

yummee... Elastinen katto tän iltasta esitystä että ei hemmetti en kyllä kehtaa istua tässä kun en osaa laulaa yhtään tähän verrattuna...

Vierailija
4/16 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi sexy mies.Mikä katse, ulkonäkö ja ääni.Ihana!

Vierailija
5/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varma voittaja :D huh huh mikä ääni ja lavakarisma.

Vierailija
6/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hemmetin karismaattinen ja seksikäs mies! Vangitsi olemuksellaan ja äänellään koko katsomon! Mikä tunnelma hänen laulaessaan!! Kelpais mullekin ;) Ja varma voittaja suosikki tosiaan!

Vierailija
7/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma, seksikäs, lauluääni??

Millä planeetalla mä elän? Tosin olen mies, mutta kaipa tuo ammatti ja sen tuoma asenne tekee vaikutuksen joihinkin naisiin..

Sanoisin, että tyypin ei kannata luopua päivätöistään..

Vierailija
8/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:17"]Karisma, seksikäs, lauluääni??

Millä planeetalla mä elän? Tosin olen mies, mutta kaipa tuo ammatti ja sen tuoma asenne tekee vaikutuksen joihinkin naisiin..

[/quote]

Miehetkin osaa olla kateellisia. Etkö mitään hyvää vai ko laulajassa näe?

Vierailija
9/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:17"]Karisma, seksikäs, lauluääni??

[/quote]

[/quote]

Toki näen, yrittelijäs tyyppi mutta puheistanne tuli mieleen että tyyppi olisi niin kuin jokin tuleva megastara. Mielestäni siinä suomalaishollantilaisraksalaulajassa oli enemmän noita kuvailtuja piirteitä kuin tossa Jussissa.

Vierailija
11/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulle kies, joka arvostelee mammojen makua. Itse vain katsoin ohimennen hmm, mitähän täältä tulee ja VOF sattu kohille ja tuo laulamassa. Vau mikä ääni! Ulkoiset seikat kunnossa, mutta ei ne olis saanu mua postaamaan mitään. En tiedä ammatista tai asemasta tai mistään mitä mainitsit, vain että minua ei kukaan pysty vaikuttamaan laulun saralla, paitsi nyt vaikutti. So simpke so easy, ilkes. Ap

Vierailija
12/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siis no sulle mies, ei kies :)

Vierailija
13/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:19"]

[/quote]

[/quote]

Toki näen, yrittelijäs tyyppi mutta puheistanne tuli mieleen että tyyppi olisi niin kuin jokin tuleva megastara. Mielestäni siinä suomalaishollantilaisraksalaulajassa oli enemmän noita kuvailtuja piirteitä kuin tossa Jussissa.

[/quote]

Olen mies, en ole kateellinen vaan päin vastoin, toivon hänelle kaikkea hyvää. Ehdin jo ihmetellä sen ensimmäisen esiintymisen jälkeen, että mihin hän katosi, mutta onneksi hän on vielä mukana, koska minustakin kaverissa on sekä ulkonäköä että karismaa niinkuin on myös Koop Arposessa, hyviä tyyppejä molemmat.

Vierailija
14/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajestas toi mies on KUUUUUUMA!

Vierailija
15/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Puheäänikin on ihana.

Vierailija
16/16 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt sen ekasta esityksestä mutta kaksi seuraavaa, Wild roses ja tämä eilinen olivat aivan huippuja. Persoonallinen ääni ja loistava karisma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme