Vaimoni katsoi telkkaria ja kysyi ostettaisiinko uusi telkkari. Kerroin hänelle, että ex vaimo osti nykyisen telkkarimme minulle syntymäpäivälahjaksi.
Suuttui ja pisti telkkarin kiinni ja piilotti kaukosäätimen patterit. Ei siinä mitään. Kirjahyllyssä on lukematta muutama kirjallisuuden helmi.
Kommentit (18)
Eikö ollut pattereita varastossa. Hommaa niitä hyvämies, ja taskulappu kans. Ihan kuule sähkökatkoksen varalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut pattereita varastossa. Hommaa niitä hyvämies, ja taskulappu kans. Ihan kuule sähkökatkoksen varalta.
On minulla suulissa aggregaatti
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla suulissa aggregaatti
ap
No mikäs sitten ongelma? Kaukosäädinhän sulle jäi ja paristot vaan sisään.
Mulla oli eron jälkeen vähän aikaa yksi uusi naisystävä, joka vaati mua hävittämään kaikki exän aikana ostetut vaatteet ja astiat. Ei oltu pitkään kimpassa.
Mutta sitä mietin, kun ex-rouva on joka stripissä aina parempi ja kyvykkäämpi, miksi eksästä tuli ex? Nyksä ottaa kierroksia joka asiasta, kun eksä mainitaan.
Onhan nyksälläkin avunsa ja lahjansa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli eron jälkeen vähän aikaa yksi uusi naisystävä, joka vaati mua hävittämään kaikki exän aikana ostetut vaatteet ja astiat. Ei oltu pitkään kimpassa.
Ihmeämmä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä mietin, kun ex-rouva on joka stripissä aina parempi ja kyvykkäämpi, miksi eksästä tuli ex? Nyksä ottaa kierroksia joka asiasta, kun eksä mainitaan.
Peto pedissä.
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimo toimii kansainvälisissä projekteissa lääkärinä ja neuvonantaja ja ei käy Suomessa kuin harvoin. Lisäksi hän ei jostain syystä pitänyt äidistäni.
ap
Jännä juttu, että ap on upean eksänsä eksä. Kohta kyllä nyksänkin eksä.
Minä sanoin nyxälle että exä oli paljon parempi sängyssä. Nyt nyxäkin on exä😲 Mistä löytäisin miehen joka kestää vertailuja exiin?? Tinderistäkö??
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin nyxälle että exä oli paljon parempi sängyssä. Nyt nyxäkin on exä😲 Mistä löytäisin miehen joka kestää vertailuja exiin?? Tinderistäkö??
Olet jopa ketjun aloittajaa typerämpi.
Uimis-tarina jäi mieleen. M. ode ikävästi poisti melkein heti edellisen tarinan minkä hiffasin.
Mä haluaisin kuulla vaimon näkökulman. Miten hän kuvailisi saman tapahtuman?
Ihmeämmä.