Nainen, millainen mies haluaisit olla?
Haluaisin olla leveäharteinen, 185-190cm pitkä, sopivasti lihaksikas ja möreä-ääninen. Hyväpalkkaisessa työssä.
Kommentit (16)
James May. Saa olla itsensä, ammatikseen kasata asioita, käydä avaruudessa, kokata tavallista ruokaa, ajaa siistellä autoilla...
Kaikentietävä rauhallinen isä, johon voi luottaa kuin kallioon.
Semmonen tavallinen joka saa olla rauhassa. Vaikka se lyhyt, kalju mies. :D
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä haluaisi.
Haluaisin olla sellainen säyseä otus joka kuolee vanhuuteen neitsyenä.
Olisin varmaan miehenä hyvin samanlainen kuin nytkin; olen näin naisena 175cm, joten miehenä olisin varmaan jotain 175-180cm väliltä. Miehenä olisi lisäksi se bonus, ettei karvaisuutta ja mahakkuutta katsottaisi (niin) pahalla. :D
Ja nörtti edelleen, tietenkin.
Parta olisi kiva, mutta olen kyllä niin laiska, että se olisikin sitten mallia kaulaparta/velhonparta ympäri vuoden. Toivottavasti sen vastapainoksi tukkakin kasvaisi päässä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä v#ttuillaan jatkuvasti ja naiset halveksivat, nakkikioskilla saa kuonoonsa ensimmäisenä, jonossa jää hännille.
söpö femboy mikä näyttää naisetta niikuin anime trapit
Tanskalainen maajussi. Tekevä, oppiva ja osaava oman tiensä kulkija. Ituhippi.
Jos olisin heteromies, olisin todennäköisesti sinkku. Sopivan puolison löytäminen olisi likipitäen mahdotonta.
Musta olisi kiva olla salavahva lievästi romanttinen perheenisä, jota vaimo ja lapset ihailisi ja passaisi ihan omasta halustaan. Hemmottelisin perhettä ikirauhallisella, lempeän huumorintajuisella seurallani, mutta harrastaisin myös diskreetisti hyvinvalittuja salarakkaita, jotta en olisi liian itsestäänselvä kenellekään. Rakastaisin kaikkia itselleni tärkeitä ihmisiä. Töitä tekisin esim. televisiotuottajana jossain päheessä tuotantoyhtiössä, vaikka Cinemaxissa (onkohan se vielä olemassa?).
Olen aika tyytyväinen itseeni tällaisena, joten luonne voisi pysyä aika lailla samana.
Olen myös kroppaani tyytyväinen, näin suht hentorakenteisena 170-senttisenä koen olevani kätevän kokoinen (yllän helposti aika korkealle ja mahdun myös hyvin busseihin istumaan).
Ehkä miehenä voisin olla hitusen isompi, jotta potentiaaliset päällekarkaajat eivät pitäisi minua liian helppona vastustajana?
Jotkut ihmiset pitävät matalaa ääntä uskottavampana, joten ehkä sitten sellainen myös.
Sellainen joka kunnioittaa naista. Jos on terve itsetunto, ei tarvi alistaa.