Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon peppujumpalla saanut reiteni kiinteytymään

Vierailija
20.03.2014 |

Ihan jo näkyy lihasta, eikä vaan läskiä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasella peppujumpalla?

Vierailija
2/7 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:59"]

Sama, mulla on tapana vetää sekä peppu-, että vatsareeni kuutena päivänä viikossa ja se kyllä kans näkyy.

[/quote]

Ei mitään järkeä vetää peppu- ja vatsatreeniä kuutena päivänä viikossa. Missä vaiheessa aattelit lihasten palautuvan? Eikä taida kovin rankka treeni olla, jos pystyy peräkkäisinä päivinä tekemään.

[/quote]

Joo tiedän, mutta en vain osaa pitää kahta lepopäivää viikossa. Ei kait kovin rankka, pelkkiä kyykkyjä vajaa 400-800 ja tähän päälle askelkyykyt ja vatsareeni. Liikaa toistoja, turhaa? Siitäkin olen saanut kuulla, mutta mielummin teen näin kuin olisin tekemättä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen pelottaa, kun noi lihakset näkyy

Vierailija
4/7 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:59"]

Sama, mulla on tapana vetää sekä peppu-, että vatsareeni kuutena päivänä viikossa ja se kyllä kans näkyy.

[/quote]

Ei mitään järkeä vetää peppu- ja vatsatreeniä kuutena päivänä viikossa. Missä vaiheessa aattelit lihasten palautuvan? Eikä taida kovin rankka treeni olla, jos pystyy peräkkäisinä päivinä tekemään.

[/quote]

Joo tiedän, mutta en vain osaa pitää kahta lepopäivää viikossa. Ei kait kovin rankka, pelkkiä kyykkyjä vajaa 400-800 ja tähän päälle askelkyykyt ja vatsareeni. Liikaa toistoja, turhaa? Siitäkin olen saanut kuulla, mutta mielummin teen näin kuin olisin tekemättä mitään.

[/quote]

Tokihan se on parempi kuin ei mitään. Ja jos se riittää sulle ja tuo sulle just sun haluamasi tuloksen, niin tee pois vaan!

Vierailija
5/7 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tiedäthän niska-hartiaseudun taukojumpan, niin samaan tyyliin istumatyössä voi harjoittaa tauoittain myös istumalihaksiaan. Työpaikoilla jopa ohjattua koulutusta peppujumppaan. Pysyy kroppa kondiksessa. Perusperiaatteena on lihasten jännityksen ja rentoutuksen vuorottelu.

Vierailija
6/7 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/7 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:59"]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan