Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä haukutaan niin paljon bloggaajia?

Vierailija
20.03.2014 |

Eksyin vauva.fi-sivuille googlatessani raskauteeni liittyvää juttua. Huomasin että suunnilleen joka toinen ketju käsittelee jonkun blogin haukkumista. Miksi? Blogithan on ihan kivoja. Ei kai niitä ole kenenkään pakko lukea, jos niistä ei pidä. Itse tykkään lukea useaampaakin blogia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen, on myös aivan sama mitä genreä blogi edustaa että onko muotiblogi, mammablogi, fitnessblogi vai mitä niin aina etsivät haukkumisen aihetta. Ovat varmaankin täydellisiä ne jotka päivänsä ja yönsä kuluvattavat bloggaajia haukkuen?

Vierailija
2/5 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän tyhjyyden täyttämistähän se toisten blogien haukkuminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa kamalia bloggaajia?

Vierailija
4/5 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minun mielestäni täällä ei enää haukuta bloggaajia niin paljon. Tai ehkä se on niin, että blogiketjut ovat ylipäätään vähentyneet, ja ne ketjut, jotka ovat jääneet jäljelle, ovat niiden pakkomielteisten Pipsa- tai Iida-vihaajien yms. ketjuja?

Minä tykkäsin aiemmin lukea blogiketjuja tylsinä hetkinä; kaipa elämäni on tosiaan niin tyhjää, että blogijuorut viihdyttävät :D Siksi vähän harmittaakin, ettei niitä enää ole. Ainakaan sellaisia, jotka minua kiinnostaisivat. Haukkumisketjuista en ole ikinä saanut mitään irti, mutta toki aiemminkin bloggaajat ja bloggaajien fanit pitivät ihan normaalia kriittistä keskusteluakin ihan kamalana haukkumisena.

Vierailija
5/5 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorut bloggaajista on parasta palstan antia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä