Huolehdin kaikista, :`(
Lapsista, äidistäni, ...itkettää. Mies meni iltapalalta suoraan omiin harrastuksiinsa. On yksinäinen olo ...kuka huolehtisi minusta?
Kommentit (9)
Sama täällä. Huolehdin miehestä, koirastamme, vanhemmista, sisaruksestani ja isovanhemmistani. Tuntuu että olen välillä ihan loppu, kun haluan aina olla avuksi ja miellyttää muita. :(
Ihan samaa mietin juuri! Ja mieskin löysi juuri uuden ja olen ihan yksin :(
Meillä mies meni nukkumaan jo hieman yli tunti sitten. Itse tulin vasta pari tuntia sitten kotiin, jossa ei oltu edes viitsitty tiskejä laittaa koneeseen tai muutenkaan siivota. Mulle jäi koiran lenkitys, tiskit, pyykit ja kaikki!
Minäkin huolehdin yksi lapsesta, miehestä, sairaasta sukulaisesta, ja tietysti lemmikeistä ja kodista. Olen myös apuna toisille kun tarve on. Yodellakin, millon minusta joku pitäisi huolen esim edes sillon kun olen sairaana!?
Olisi ihanaa, jos joku miehekäs mies rakastuisi minuun ja hemmottelisi, ottaisi huomioon, halausi ja haluaisi minua. Tämä on tietenkin vaan fantasia, tuskin voisin antaa vastakaikua tai ottaa edes hemmottelua vastaan, koska olen naimisissa.
ap
Miehet eivät osaa ja halua...
... hoitaa vaimoa, mutta hoitelevat hänet silloin tällöin...
... rakastaa vaimoa, mutta rakastelevat, jos huvittaa...
... tehdä mitään, mutta teeskentelevät sujuvasti...
Miehet!
Kaiken huolehtimisen ja passaamisen jälkeen, kun istuin alas, mies lähti omiin juttuihin, lapset nukkuu. Tuli niin yksinäinen olo. Olen ollut kiukkuinen, kun menkat tulossa, tissit kipeinä ja olen tiukalla dietillä (nyt jo -10kg lähtenyt 8vk ).Siitä tulee niin surullinen olo, kun huomaa, että mies antaa heti samalla mitalla takaisin, ei yhtään esim. kysy tai huolestu mikä on, vaan vastaa vihalla ja vittuilulla takaisin.
Tiedän, että kylmyys kestää niin kauan kuin mä olen hiljaa tai itse pahalla tuulella. Mies ei tee mitään lämmittääkseen tunnelmaa, tää on yksin mun vastuulla. Tästäkin tulee se olo, että painukoon helvettiin, kun ei oikeasti välitä. JA voi ku tulis vaan joku joka halaisi ja välittäisi.
ap
Millainen dietti sulla on menossa? Onko miehesi tukenut sua sen dietin aikana? Mulla jäi alkuvuodesta dietti vähän niin kuin puoli tiehen ja en tosiaan saanut asian kanssa mitään tukea mieheltä..
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:23"]
Kaiken huolehtimisen ja passaamisen jälkeen, kun istuin alas, mies lähti omiin juttuihin, lapset nukkuu. Tuli niin yksinäinen olo. Olen ollut kiukkuinen, kun menkat tulossa, tissit kipeinä ja olen tiukalla dietillä (nyt jo -10kg lähtenyt 8vk ).Siitä tulee niin surullinen olo, kun huomaa, että mies antaa heti samalla mitalla takaisin, ei yhtään esim. kysy tai huolestu mikä on, vaan vastaa vihalla ja vittuilulla takaisin.
Tiedän, että kylmyys kestää niin kauan kuin mä olen hiljaa tai itse pahalla tuulella. Mies ei tee mitään lämmittääkseen tunnelmaa, tää on yksin mun vastuulla. Tästäkin tulee se olo, että painukoon helvettiin, kun ei oikeasti välitä. JA voi ku tulis vaan joku joka halaisi ja välittäisi.
ap
[/quote]
Voi ap! :( Minäkin olen tällainen huolehtija. Ja mieheni on samanlainen urpo kuin sinulla. Tästä tulee nyt alapeukkuja, mutta minä löysin itselleni "salarakkaan", joka on ollut nyt kuvioissa jo kolme vuotta. Hän on myös samanlainen huolehtijatyyppi, ja olemme joskus yhdessä pohtineet, että olemmeko kenties tämän luonteenpiirteemme takia ajautuneet tähän salasuhteeseen. Kun kumpikin on vain yksinkertaisesti kaivannut sitä, että joku joskus tulee ja huolehtii, ottaa ja rutistaa, välittää ja haluaa. En tiedä, mutta hänen kanssaa olemisesta saan aivan valtavasti voimaa ja jaksamista. Näemme harvoin (ehkä kerran kuussa) mutta hetket hänen kanssaan ovat niin ihania ja erityisiä, silloin ei tarvitse huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestämme.
En tiedä voiko tuota nyt suositella, mutta jotain sinun on keksittävä, et tuolla menolla kauaa jaksa, ja haluatko edes viettää lopun elämääsi kiukkuisena ja surullisena?