Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on omat synttärit tulossa ja juhlapäiväksi pitää mennä äidin luo kunnioittamaan häntä saamastani elämästä

Vierailija
18.11.2020 |

ev

N 38

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eikö äitisi voi tulla sinun luoksesi, jos välttämättä haluaa onnitella? Puhelukin riittäisi.

Vierailija
2/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei 'pidä' tehdä mitään tuollaista jos et halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä pidä. Sen kun jätät menemättä.

Vierailija
4/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko. JOko hommaat selkärangan tai sitte lakkaat valittamasta täällä.

Vierailija
5/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kortti sille. Soita ja kerrot iloisesti olevasi onnellinen elämästäsi. Äitikin ilostuu niistä sanoista. Soita näköpuhelu.

Vierailija
6/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista hallitsemista ja pakkoa täälläkin oman äidin puolelta. 

Vierailija
7/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kasvaa jo aikuiseksi...?

Vierailija
8/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakko?! Minua ahdistaisi todella tuollainen hallitseminen. En suostuisi ja jos välit menisi niin se kertoisi jotain äidistä...

Vierailija
9/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoo :D No et mee! Piet pilleet ja kutsut sinne myös äitisi. Sopivassa myötälaitasessa sanot jotta haha hah nyt loppu tää meno jotta laps joutuu hoitaa äitiisä.

Vierailija
10/17 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi tekosyy olla menemättä!

Vierailija
11/17 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekee oman elämänsä vaikeaksi, voi voi. Ei sun auta kun mennä ja vuoden päätä taas uudestaan.

Vierailija
12/17 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei 'pidä' tehdä mitään tuollaista jos et halua.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/07/uusi-ihminen

katsos...

Vierailija
13/17 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miesystäväni kokee samansuuntaisesti äidistään. Hänellä oli ennen seurusteluamme jo taukoa, että ei ollut käynyt äidillään. Jossain kohtaa sitten käytiin yhdessäkin muutaman kerran tai äiti oli samaan aikaan sisaruksen luona, mutta joka kerta ahdistus huokui miehestäni, kun äiti halaili, silitteli, istui lähellä ja kyseli kuulumisia. Välillä tapaaminen alkoi sillä, että äiti halusi jutella hänen kanssaan kahdestaan, itkien kertoi kuinka on liian vähän nähty yms. Tapaamisen loppupuolella sitten äiti alkoi aina kysellä koska näkisivät uudestaan ja miettimään milloin tulee itse meille kylään.

Jollekin tälläinen äitisuhde on ihana ja lämmin, mutta miehelleni ahdistava siinä määrin, että ei ole noin vuoteen tavannut äitiään eikä yleensä vastaa viesteihin tai puheluihin. Viimeisimmän tapaamisen jälkeen yritti "kunnostautua poikana" ja vastailla puheluihin, mutta kerta viikossa tulevat kuulumistenvaihtopuhelut olivat liikaa ja hänellä tuli jotenkin väsyminen koko ihmissuhteeseen. Olen yrittänyt kysyä onko kuulunut äidistä ja ollaanko menossa käymään, mikä suhteessa vialla, mutta tuossa kaikki mitä miehestä olen saanut ulos. Hän sanoo, että on onnellinen noin ja minä en saa vaivata päätäni asialla.

Vierailija
14/17 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä tai tavata ollenkaan. Äitisi voisi soittaa tai onnitella viestillä.

Vierailija
15/17 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia omana syntymäpäivänä pitää lähteä kylään. Pitää kahvit omassa kodissa ja pyytää ihmisiä käymään tai ei pidä eikä pyydä ketään. Omat synttärit oma valinta. Jokainen voi sitten valita haluaako onnitella jotenkin.

Vierailija
16/17 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äiti-hullu keksinyt uuden aiheen?

Vierailija
17/17 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko äiti-hullu keksinyt uuden aiheen?

Kaikki on jonkun hullun jankkaajan keksintöjä?