Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP! Mistä erottaa kevyen flirtin ja tavoitteellisen iskemisen?

Vierailija
18.11.2020 |

Sattui mukava tilanne eilen erään miehen kanssa, jonka kanssa tovi ollut silmäpeliä. Eilen alkoi sitten jututtamaan minua. Nyt mietin, että flirttailiko huvin vuoksi vai onko tarkoitus edetä esim. kahvitteluun saakka.
Olen todella ujo ja miesten kanssa ollut epäonnea.
Erityisesti miesten vastaukset kiinnostaisivat. Flirttailetteko itse huvikseen vai onko aina tähtäys pehkuihin tai suhteeseen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä näin että miksi hän EI olisi kiinnostunut sinusta oikeasti?

Vierailija
4/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustua vähän lisää ja jos olet kiva niin sitten jotain enemmän

Vierailija
5/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa harvemmin kevyesti flirttaillaan. Tekeekö hän sitä toistenkin kanssa?

Jatka flirttailua itsekin ja kokeile varovasti nostaa kierroksia.

Vierailija
6/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä olen kuullut niin paljon kommenttia, että "kevyt flirtti piristää päivää" ym.

Itse en ilmaise kiinnostusta toista kohtaan, mikäli en halua jonkinlaista suhdetta. Vaikka kuulenkin jatkuvasti kivaa palautetta ulkonäöstäni ja luonteestani, olen hieman epävarma itsestäni. VARSINKIN silloin jos olen kiinnostunut jostain.

Vierailija
7/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa harvemmin kevyesti flirttaillaan. Tekeekö hän sitä toistenkin kanssa?

Jatka flirttailua itsekin ja kokeile varovasti nostaa kierroksia.

Ei ota toisiin kontaktia. Kiitoksia kommenteista. :)

Vierailija
8/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymättä ei voi tietää. Itsekin ihastuin juuri mieheen, joka flirttaili kovasti ja viestitteli. Kun pyysin ulos, alkoi hitailla vastaustensa kanssa ja lopulta kysyi suoraan, että millä mielellä pyysin. Kerroin olevani kiinnostunut ja sain kaverikortin.

Ei siis oikeasti voi mistään tietää. Kysy.

Vierailija
9/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero

En tiedä onko sinkku

Noin aluksi :(

Vierailija
10/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetraation tapahtuessa tiedät, että se ei ole enää kevyttä flirttailua.

Vierailija
11/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero

En tiedä onko sinkku

Noin aluksi :(

Mies muuten tässä tapauksessa todella voisi olla epävarma ikäerosta. Jos se olet sinä, anna palaa vain. ;) -Ap

Vierailija
12/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aiheesta alkoi juttelemaan? Jos olitte esim. töissä, niin koskiko työtä vai jotain ihan toista aihetta?

Vierailija
13/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymättä ei voi tietää. Itsekin ihastuin juuri mieheen, joka flirttaili kovasti ja viestitteli. Kun pyysin ulos, alkoi hitailla vastaustensa kanssa ja lopulta kysyi suoraan, että millä mielellä pyysin. Kerroin olevani kiinnostunut ja sain kaverikortin.

Mulla myös samanlainen kokemus. Mies flirttaili, jonkun ajan kuluttua lämpenin itsekin, ja kun lopulta nostin kissan pöydälle, mies olikin ällikällä lyöty, ei ollut kuulemma tarkoittanut mitään flirtillään.

Vierailija
14/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös samanlainen kokemus. Mies flirttaili, jonkun ajan kuluttua lämpenin itsekin, ja kun lopulta nostin kissan pöydälle, mies olikin ällikällä lyöty, ei ollut kuulemma tarkoittanut mitään flirtillään.

Lisään vielä että mies sanoi luulleensa minua lesboksi. En ymmärrä mistä tällainen käsitys on voinut syntyä.

Vierailija
15/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessakin flirttaillaan ihan muuten vaan, esim töissä. Vakavaa on, jos ehdotetaan jotain konkreettista, pyydetään treffeille siis kahdestaan.

Vierailija
16/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että mies sanoi luulleensa minua lesboksi. En ymmärrä mistä tällainen käsitys on voinut syntyä.

Itsevarmuudestasi

Vierailija
17/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukeni. Tuntuu kamalalta, mutta kyllä siitä hengissä selviää.

Onneksi sentään saatiin suora vastaus eikä tultu vaan tylysti ghostatuiksi. Laiha lohtu, mutta silti lohtu. :)

Vierailija
18/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joudut nielemään ja meinaat tukehtua, tiedät että on tosi kyseessä.

Vierailija
19/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä en ymmärrä. Miksi antaa ymmärtää jos ei kaipaa toiselta aloitetta?

Tästä miehestä on hankala kuvitella, että olisi muuten vain flirtti tai testaisi viehätysvoimaansa, mutta tällaiset jutut pistävät aina pakittamaan. :/ -Ap

Vierailija
20/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä en ymmärrä. Miksi antaa ymmärtää jos ei kaipaa toiselta aloitetta?

Tästä miehestä on hankala kuvitella, että olisi muuten vain flirtti tai testaisi viehätysvoimaansa, mutta tällaiset jutut pistävät aina pakittamaan. :/ -Ap

Miksi on hankala kuvitella? Kuinka hyvin tunnette?