En pysty enää katselemaan ystävien onnea (lapsista ja miehistä) kun itse ei vaan löydä ketään
Olen monta vuotta jaksanut aina iloita ja olla onnellinen heidän puolesta kun löysi parisuhteen, osti omakotitalon, meni naimisiin, odottaa vauvaa.... Aina jotain uutta ja hienoa tapahtumassa. Itse olen jumittanut 10 vuotta siinä, etten löydä edes miestä itselleni ja nyt en jaksaisi enää olla noiden ystävien kanssa niin paljoa tekemisissä kun se mitä heillä on, muistuttaa aina vaan siitä mitä itseltä puuttuu. Olen kokeillut baarit, Tinderit , OkCupid, Badoo, match, harrastukset... töissä ja kouluissa ei ole myöskään ikinä tavannut ketään. Itse kiinnostun suht helposti, mutta minusta kiinnostutaan takaisin äärimmäisen harvoin. Kohtalotovereita? Ja ikää kohta 29v.
Kommentit (18)
Kantsii varmaan etsiä elämään jotain muuta sisältöä. Muuten voi mennä tosi happamaksi toi elo.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä samat tuntemukset, vierestä on tullut seurattua muiden elämää kun ne menee eteenpäin. Itse alan jo olla niin vanha, että kaikki alkaa olla jo menetetty. Sinä olet vielä niin nuori, että ehdit vaikka mitä.
M38
Toisaalta olet mies, sulla on reippaasti enemmän aikaa lapsia ajatellen jne. Itselläni alkaa ne parhaat lisääntymisvuodet olla kohta takana päin. ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö yksin osaa elää?
Osaan, mutta eikö silti saisi haluta parisuhdetta? Ei aina voi esittää että olen "strong independent woman" tai "I dont need man"
No pystytkö määrittelemään miksi olet jumiutunut sinkuksi?
Yleensä syy on ulkoinen, tai luonteessa tai elämänhallinnallunen.
Itse tiedostin että lihavuuteni karsi 99% miehistä. Joten otin itseäni niskasta kiinni ja laihdutin, kasvatin pitkät hiukset ja aloin urheilemaan. Valkaisin hampaani ja värjäytin hiukseni itselle sopivalla sävyllä. Kohensin siis ulkonäköäni. Treffikutsut kasvoi huimasti. Löysin sitten hoikkana kivan kumppanin.
Valitettavaa mutta totta. Onneksi en ole lihonut 5 v suhteessa ja illan jo vakiintunut pari. Ja siis meillä natsaa myös henkisesti. Tosi asia on, että miehet ovat naisen ulkonäön suhteen tarkkoja. Pitää olla naisellinen, hoikka ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedostin että lihavuuteni karsi 99% miehistä. Joten otin itseäni niskasta kiinni ja laihdutin, kasvatin pitkät hiukset ja aloin urheilemaan. Valkaisin hampaani ja värjäytin hiukseni itselle sopivalla sävyllä. Kohensin siis ulkonäköäni. Treffikutsut kasvoi huimasti. Löysin sitten hoikkana kivan kumppanin.
Valitettavaa mutta totta. Onneksi en ole lihonut 5 v suhteessa ja illan jo vakiintunut pari. Ja siis meillä natsaa myös henkisesti. Tosi asia on, että miehet ovat naisen ulkonäön suhteen tarkkoja. Pitää olla naisellinen, hoikka ja mukava.
Mulla on pitkät hiukset ja olen hoikka ja hieman lihaksikas. Meikkaan myös kevyesti ja kauniiksiki on kehuttu joskus (joskus haukuttu rumaksi) että ei sitä tiiä, ehkä sellainen ulkonäkö että jotkut tykkä jotkut ei mutta ei sille omalle naamalle paljoo enempää voi tehdä. ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä samat tuntemukset, vierestä on tullut seurattua muiden elämää kun ne menee eteenpäin. Itse alan jo olla niin vanha, että kaikki alkaa olla jo menetetty. Sinä olet vielä niin nuori, että ehdit vaikka mitä.
M38
Älä sure, kumppania ei ole minkään ikäisenä myöhäistä löytää ja lapsien tekemättä jättäminen voi olla vaan hyvä asia. Kyllä nykyään vanhemmuus on monin tavoin niin ahdistavaa siihen nähden mitä itse ollessa lapsi.
Itsekin ajattelin, että en ikinä löydä kumppania enää, kun olin mennyt tekemään lapsiakin huonon miehen kanssa ja huolehdin heistä pääosin yksin. Nyt kuitenkin minulla on ihana miesystävä ollut muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Älä sure, kumppania ei ole minkään ikäisenä myöhäistä löytää ja lapsien tekemättä jättäminen voi olla vaan hyvä asia. Kyllä nykyään vanhemmuus on monin tavoin niin ahdistavaa siihen nähden mitä itse ollessa lapsi.
Itsekin ajattelin, että en ikinä löydä kumppania enää, kun olin mennyt tekemään lapsiakin huonon miehen kanssa ja huolehdin heistä pääosin yksin. Nyt kuitenkin minulla on ihana miesystävä ollut muutaman vuoden.
Ei vanhemmuus ole yhtään sen kamalempaa kuin ennen vanhaan. Nykyään vain puhutaan enemmän asioista (onneksi) kun silloin ennen vaikeat asiat vain lakaistiin maton alle. Siksi se vaikuttaa siltä että asiat oli muka paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman pullea, vinot hampaat sekä kärsin aknesta mutta kylläpä tuo mies on tuossa vieressä pysynyt peräti 9 vuotta. Hän on pitkä, normipainoinen ja komea. Silloin aikoinaan ihmettelin mitä hän minussa oikein näki. Kyllä siis sanoisin että luonne sekä samanlaiset mielenkiinnon kohteet kiinnostaa miehiä myös. Ei pelkästään ulkokuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Itsekin ajattelin, että en ikinä löydä kumppania enää, kun olin mennyt tekemään lapsiakin huonon miehen kanssa ja huolehdin heistä pääosin yksin. Nyt kuitenkin minulla on ihana miesystävä ollut muutaman vuoden.Ei vanhemmuus ole yhtään sen kamalempaa kuin ennen vanhaan. Nykyään vain puhutaan enemmän asioista (onneksi) kun silloin ennen vaikeat asiat vain lakaistiin maton alle. Siksi se vaikuttaa siltä että asiat oli muka paremmin.
Se onkin se kenen kanssa puhuu, puhuminen itsessään hyvä, mutta niin on itsemääräämisoikeus ja yksityisyyskin.
Noin käy kun on liian vaativa :) Suurin osa naisista tajuaa liian myöhään että miesten kiinnostus katoaa kun ikää tulee eli olisi vaan kannattanut tyytyä vaikka siihen kilttimieheen. Kohtalontovereita sulla lienee paljon, ja tulevaisuudessa vain enemmän. Parhaat vuodet sulla tosiaan jo takana päin, voimia!
Voisit olla ystäväni, joka on vielä samaa ikäluokkaakin. On todella nätti ja fiksu nainen. Jostain syystä sitä oikeaa ei vain ole sattunut kohdalle :( hän on ihana ja herttainen ihminen ja ihmettelen kyllä, ettei flaksi käy. Joitain hänen tapailukumppaneitaan olen tavannut ja osa on ollut varsin fiksuja ja mukavia miehiä ja sitten on ollut myös niitä hyväksikäyttäviä kuspäitä. Kyllä itselläkin oli näitä pettymyksiä ennen nykyistä aviomiestäni ja se oli varmaan tuurista kiinni, että satuin juuri kohtaamaan hänet.
Samaa vikaa. Itse olen vielä "useinkin" siinä tilanteessa, että joku nainen on minulle ystävällinen ja ehdin vähän kiinnostua tai jopa ihastua, sitten käykin ilmi, että nainen on joko varattu tai muutoin piakkoin tutustumisesta löytää itselleen miehen. Kiva sitten itse kiinnostuneena/ihastuneena siihen naiseen kuunnella sitä hehkutusta.
Terveisin Naispelko27
Pian tapaat pitkän, tumman ja komean rikkaan miehen.....
Mikko Virtanen odottaa teitä kaikkia Kontulan baarissa ja pistää kenet tahansa raskaaksi tuoppia vastaan. Elarit kuitataan pitkävetokupongilla. Auto ja talo ei kuulu kauppaan.
HH takki ja farkut ja punainen pipo. Rizlat ja Aroma.
Kannattaa tutustua Law of Attractioniin, olet liian epätoivoinen siksi et löydä sopivaa miestä. Kuulostaa jokseenkin vaistonvastaiselta, mutta heti kun alat todella uskomaan, että pystyt saamaan upean miehen, tulet sellaisen myö saamaan.
https://www.thelawofattraction.com/6-physical-steps-to-attract-love-rig…
M38