Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär sai historian kokeesta 5+....

Vierailija
18.11.2020 |

Sai kaikista muista kasveja, ysejä ja kymppejä ja tästä 5+..... Tyttäreltäni kännykkä pois pariksi viikoksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiskasvejako?

Vierailija
2/6 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika sai fyssan kokeesta 5-.  Yleensä koenumerot ovat kasin luokkaa. Lohdutin vain, että ei aina voi kaikkea osata ja että itsekin olin umpisurkea niin matikassa kuin fyssassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän ottamisesta ei ole hyötyä. Motivoi ja kerro miksi on tärkeätä tietää.

Vierailija
4/6 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika sai 10 miinus biologian kokeesta. Sai viikon kotiarestia tästä. Kyllä se täysi kymppi pitää olla eikä mitään miinuksia.

Vierailija
5/6 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mikä ihmeen järki tuossa tilanteessa on antaa rangaistus? 

Kysy mikä mättää ja tarjoa apua opiskeluun. Voi herranjumala sentään.

Vierailija
6/6 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ikinä historian kokeissa pärjännyt. Ei kiinnostanut tippaakaan, miksi joku tyyppi teki jotain jossain joskus. Enkä ole mielestäni tänäkään päivänä tarvinnut tietoa Pähkinäsaaren rauhasta, keskitysleirien kaupungeista jne, mitä nyt historian tunneilla käsiteltiinkään.

Ehkä olisin tarvinnut apua kokeisiin lukemisessa, toisenlaista oppimistyyliä. Mielenkiintoiset asiat kyllä jäävät mieleen kertaluvulla mutta historian koealuetta piti lukea monta kertaa läpi ja silloinkin sain vain seiskoja. Ei olisi auttanut mitkään rangaistukset, mielenkiintoa herättävä opetus ja käytännön esimerkit, missä voin historian tunneilla opittua tietoa elämässäni hyödyntää, olisivat todennäköisesti auttaneet.