Miksi Helsingissä on ikiajat ihan noin vaan pilkattu junantuomia ja maalaisia ja nyt ulkomailta tulleet on ihan jees?
Miksi yhdestä toitotetaan aivan koko ajan ja toista ei kukaan nosta ongelmaksi?
Kommentit (8)
Niinhän se menee, suomalaisesta pikkukaupungista muuttanut koukunsa käynyt ihminen on paljasjalkaisen silmissä pelkkä toukohousu. Lukutaidoton vuohipaimen kylästä jossa ainoastaan kyläpäälliköllä on oma huussi on eksoottinen kosmopoliitti maailmalta.
Ne on niitä junantuomia, jotka eivät halua ulkomaalaisia.
hienoa upeeta junan tuoma elättää 3 torniosta laittomasti tullutta. eikö ole upeetaa olla stadiissa
Maukka Perusjätkä jo lauloi aikanaan ”säpinää Helsingin kaduilla”, sitä ne tahtoo, maalta tulleet ovat olleet liian rauhanomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
Olen Helsingissä asuva junan tuoma. 30 vuotta täällä asunut. Kukaan ei ole minua koskaan täällä asiasta pilkannut.
Helsinki on täynnä muualta tänne tulleita. En edes tunne montaa joka olisi täällä syntynyt.
Hahaha bönde!
Lopeta.
Olen Helsingissä asuva junan tuoma. 30 vuotta täällä asunut. Kukaan ei ole minua koskaan täällä asiasta pilkannut.
Helsinki on täynnä muualta tänne tulleita. En edes tunne montaa joka olisi täällä syntynyt.