Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nuorta faijaa luullaan tyttären poikaystäväksi? Rasittavaa.

Vierailija
19.03.2014 |

Kellään muulla kokemusta? Faijan kanssa ulkomailla, hotellissa, baarissa, laivassa jne, jne...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi osapuoli oot

Vierailija
2/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet? Sopeudut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja isälläni on 30v. ikäeroa ja yövyimme Thaimaassa kaksi hotellissa samassa hotellihuoneessa. Kyllä katsoivat ihmetellen, varmaan luulivat kyseen olevan jostain insestistä. Inhottavaa liikkua oman isän kanssa välillä leffassakin, kun jotkut varmaan pitävät meitä parina. T. 25v nainen

Vierailija
4/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tytär ja ikäeroa 20 vuotta ja vielä hirmu nuoren näköinen faija tyypiltään.

Vierailija
5/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tai omaa äitiä luullaan siskoksi.. elämä on.

Vierailija
6/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:23"]Minulla ja isälläni on 30v. ikäeroa ja yövyimme Thaimaassa kaksi hotellissa samassa hotellihuoneessa. Kyllä katsoivat ihmetellen, varmaan luulivat kyseen olevan jostain insestistä. Inhottavaa liikkua oman isän kanssa välillä leffassakin, kun jotkut varmaan pitävät meitä parina. T. 25v nainen

[/quote]

Sinähän olet jo 25v et todellakaan teini enää. Henkisesti olet näköjään lapsi

Vierailija
7/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:23"]

Minulla ja isälläni on 30v. ikäeroa ja yövyimme Thaimaassa kaksi hotellissa samassa hotellihuoneessa. Kyllä katsoivat ihmetellen, varmaan luulivat kyseen olevan jostain insestistä. Inhottavaa liikkua oman isän kanssa välillä leffassakin, kun jotkut varmaan pitävät meitä parina. T. 25v nainen

[/quote]

niin tai ehkä se olikin vain fantasia..

Vierailija
8/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. jotenki vittumaista on kun joskus ravintolassa käy tai jotain. en tiedä luulevatko, mutta jos luulevat niin vituttaa. eihän sitä voi aina ilmi tuoda sukulaisuuttaankaan.

Vierailija
9/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo...ei kuuluis olla...isä ei ole asettanut tyttäreelle isäksi...vaan luuli itsesta poikaystävänä jollekiin. Aika pelottavaa ei kai mies piilo pedofiili-ihmiset lukevat kehonkieli ja tekevät päätöksia näkymättömään perustella-energiat ja sanaton ilmaisu kertoo enemmään kun sanat. Miehella puuttuu isällisyyttä eikä sen takia tytär pystyy luottaa hänen varauksettomasti. Jotkut miehet tai poikaystävätkiin voivat olla antautumuksellisia ja uskollisia ja viihtyvät osaperhena. Miehessa on vika-isällinen ja perhemielinen motiivi ja asenne puuttuu. Kannatta tuodaa asian esiin.

Vierailija
10/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:23"]

[/quote]

Tästä tuli mieleeni, kun mieheni on aasialainen (sen kummemmin kansalaisuutta spesifioimatta). Olimme liikkeellä appivanhempieni kanssa mieheni kotimaassa. Anoppi käveli muutamaa metriä edellä ja me miehen lähes kuuskymppisen isän kanssa takana. Siinä tuli joku pariskunta vastaan ja anoppi oli kuullut kun olivat jo kaukaa ihmetelleet miehen nuorta, länsimaalaista tyttöystävää. En tiedä luulivatko postimyyntivaimoksi tai jotain. No sai anoppi ainakin naurut...

Vierailija
11/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Kun itse on jotain 20 ja kun oma poikaystävä on jotain 26 ja faija ja mude jotain 40 niin siinä ollaan... ulkonäöllisesti kuin samaa porukkaa, joiden välillä voisi siis olla mitä tahansa suhteita. Vois kuvitella, että mude olisi poikaystäväni tyttöystävä ja minä isäni tyttöystävä. Siis YÖK mikä nuoruus! Täysin sekopäistä kaikki! Tarttis kulkea lappu otsalla että kuka on mitäkin. Ja faija ja poikaystävä yhteisellä kännäysmatkalla... Huoh...

Vierailija
12/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni aika vastuuttomia sellaiset isät jotka eivät ole ikäisensä näköisiä. Toki ymmärrän että joillakin tuo asia vaan on luonnostaan niin, mutta jos syynä ovat epämiehekkäät ruokailu- ja kauneudenhoitotavat niin antavat kyllä ihan vääränlaisen miehen mallin tyttärilleen.

Vierailija
13/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis isän kanssa liikkuessa ulkomailla meillä on vielä sama sukunimikin. Joten sinänsä voisimme olla parikin. Ja kyllä, vaikka en ole teini, se nolottaa!

Vierailija
14/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse viettänyt nuoruuteni 90-luvulla. Moottoripyöräilevää isääni luultiin usein poikaystäväkseni kun hän kuskasi minua harrastuksiin.

Miestäni on taas luultu isäkseni ikäeroa 12 vuotta.

Vierailija
15/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä oikeastaan on? Minua ja tytärtäni on luultu sisaruksiksi. Ei häiritse kumpaakaan. Nyt ei enää luulla, kun olen antanut hiusten harmaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi