Minulla ei ole ikinä ollut tekokynsiä tai hiustenpidennyksiä
Jotenkin tuntuu, että joka toisella nykyään on teko sitä ja teko tätä. Ei ole tainnut ikinä olla tekoripsiäkään. Tatuointiakaan ei ole. Olen 32 vuotias, etten kuitenkaan mikään ihan ikäloppu. Onko muita kaltaisiani omituisuuksia?
Kommentit (15)
Ei minullakaan. Tekoripset laitoin kerran, kun halusin dramaattisuutta katseeseen yhtiin juhliin. Nekin oli sellaiset kevyimmät mahdolliset. Oli siis halloweenbileet. Oon nyt 28. Mä en jotenkin osaa kiinnittää huomiota ulkonäkööni sen enempää kuin että harjaan hiukset aamulla.
Ööö, ei minullakaan? Eikä yhtäkään lävistystä, tatuointia, ei ripsipidennyksiä, ei kestopigmentointeja yms.
En silti ole mikään șekopää-łahkołaınen, meikkaan kyllä. Mutta erittäin luonnollisesti. Näytän aika kamalalta paksussa ihomeikissä ja usein on pakko taputella paperilla liikoja pois.
Enkä edes laita mitenkään paksua kerrosta, mutta parikin kerrosta ihomeikkiä on liikaa. Näytän ihan liian meikatulta.
Ei minullakaan. Minusta ne eivät vaan ole tyylikkäitä. Lyhyet nuden väriset kynnet ovat parhaat, samoin omat hiukset (jotka voivat toki olla pitkät). Tyyliä voi ottaa vaikka Katherinesta.
Ihmettelen kyllä, että olet 32-vuotias etkä osaa edes alkeellisia kirjoitustaitoja.
Mulla on 18-vuotiaana hankittu tatuointi takalantiolla ja parikymppisenä hankin hiuksenpidennykset. Osallistuin silloin Miss Suomi - ja Suomen neito -osakilpailuihin. Työlästä ylläpitää pidennyksiä, joten muistaakseni ehkä kerran kävin kampaajalla uusimassa kiinnitykset, muuten korjailin itse vähän neulalla ja langalla.
Riippuu millaisissa porukoissa liikkuu. Mulla on kymmenen ystävää/kaveria. Vain yhdellä heistä on tatuointi ja hänelläkin vain yksi. Kellään ei ole koskaan ollut tekohiuksia, -ripsiä, -kynsiä, -rusketusta, -kulmia jne. Vain viidellä on värjätyt hiukset. Harva edes lakkaa kynsiä. Osa meikkaa kyllä juhliin, mutta sinnekin vaan hillitysti. Arkena näistä meikkaa varmaan pari.
Itselläni on microblading ja geelikynnet, mutta ei mitään muuta laitettua. Hiustenvärikin on oma. Olen käynyt joskus solariumissa ja hampaita valkaissut kotona. Olen kokeillut lash liftiä ja yksi kesä minulla oli ripsienpidennykset. Meikkaan joskus, mutta tosi hillitysti myös. Hiustenpidennyksiä ei ole koskaan ollut.
Ollaan siis aika luomukaveriporukka. :D
Olet kaunis ja aito. Halaus
Pidä linjasi! Erotut positiivisesti monesta muusta.
Ei minullakaan. Ja minäkin olen 32-vuotias. Mielestäni siinä ei ole mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis ja aito. Halaus
Pidä linjasi! Erotut positiivisesti monesta muusta.
Ja mistähän víțušta sinä tiedät aloittajan kauneudesta yhtään mitään? XDD
Ei minullakaan mitään "ylimääräistä" ikinä. Hiuksia olen värjännyt epäsäännöllisesti, en käy kampaajalla koska pidän sitä epämiellyttävänä, tutut leikkaa tai itse tasaan, pitkä suora malli.
Koska en pidä ylimääräisestä huomiosta, olisi kiusallista olla erityisen laittautunut. Ikää 36. Pukeutumisesta sen sijaan olen tarkka, siisti klassinen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan. Minusta ne eivät vaan ole tyylikkäitä. Lyhyet nuden väriset kynnet ovat parhaat, samoin omat hiukset (jotka voivat toki olla pitkät). Tyyliä voi ottaa vaikka Katherinesta.
Miksi alapeukut? Ettekö tykkää herttuatar Katherinen klassisesta tyylistä?
Ei mullakaan, enkä ole pitänyt sitä mitenkään outona. Harvemmilla mun tutuilla on mitään tuollaista. oon myös 30v.
Tulisiko harha ilmiön yleisyydestä ihan sen perusteella, että ihmiset jotka näitä ottavat, haluavat olla ja ovat enemmän esillä? Jolloin syntyy suhteellisuusharha.
Ei minullakaan, mutta minulla on silti pitkät hiukset ja kynnet. En käy kampaajalla, mutta annan tuttujen tasata hiuksiani harvakseltaan. Kynsiä lyhennän, kun alkavat haita menoa tai jos muoto vaatii korjaamista.