Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko se umami-mauste jotain taivaan mannaa vai miksi se on aina loppu kaupoista?
18.11.2020 |
Eikö se ole jotain aromisuolaa tai jotain sen tapaista?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No minun makuaistini ei löytänyt tuosta kuudetta perusmakua. En edes keksi mihin tuota laittaisin. Maksalaatikkoon kokeilin, mutta ei tuo nyt muuttunut miksikään kovin eksoottiseksi.
Ihan jees se oli, kokeilemisen arvoinen. Ostaessani en edes tiennyt että se oli uutuus tai haluttua tavaraa.
Tuppaa vaan kovettumaan purkissa.
Vierailija kirjoitti:
No minun makuaistini ei löytänyt tuosta kuudetta perusmakua. En edes keksi mihin tuota laittaisin. Maksalaatikkoon kokeilin, mutta ei tuo nyt muuttunut miksikään kovin eksoottiseksi.
Miksi alapeukutit? Kerro itse mihin laittaisit sitä, senkin pervo!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tekihän Nylon Beat siitä laulunkin aikanaan - "Ummammaa! Ummammaa!"...