Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytäisin hyvän lastenhoitajan kesäksi?

Vierailija
19.03.2014 |

Tarvitsemme lastenhoitajan kuukaudeksi kesällä hoitamaan kolmea alakouluikäistä lasta (lähinnä nuorinta ja katsomaan samalla vähän isompien perään). Aiemmin meillä on ollut aina joku sopiva tuttu lapsia hoitamassa, mutta nyt ei tutuista löydy tuolle ajalle sopivaa. Työ sopisi hyvin 16-20-vuotiaalle ja mietin, laitanko ilmoituksen lukion, kaupan vai sosiaalialan oppilaitoksen seinälle. Onko muita ideoita? Mistä te olette löytäneet kesälastenvahdin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitopaikka.net

Vierailija
2/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Aika oleellinen tieto asutko Hki keskustassa vai Ilomantsin kylällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhaopettajaksi opiskelevat mielellään varmaan ottaisivat kesätöitä, olettaen että maksat jotain muuta kuin jätskin päivässä.

Vierailija
4/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa. Täälläkin olisi kätevintä, jos löytyisi hoitaja suht läheltä...

Vierailija
5/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palkka on parempi kuin jätski päivässä. :o)

Tjaa, aloin miettiä myös opettajaopiskelijoita... Niillä ei liene kauheesti kesätyöpaikkoja, kun koululaiset on kesällä lomalla. Jos joku niistä asuis vaikka meilläpäin.

Vierailija
6/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ottaa kyllä lapsesi hoitoon, olen iltapäiväkerhon ohjaaja ja alakoululaisia minullakin, sekä olen työskennellyt perhepäivähoitajana. Olen kylläkin tuplasti vanhempi kuin ikähaarukkasi;)

Vierailija
7/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v tyttöni laittoi ilmoituksen työnhausta hoitopaikka.net sivulle. On tunnollinen, luotettava ja lapsirakas, uskallan suositella.

Vierailija
8/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi itsellä aika paljon siitäkin, kuinka nuorin pienin on. Jos alle 2v, niin veisin varmaan sen ilmoituksen paikallisen sosiaali- ja terveysalan oppilaitoksen, tai jopa amkin sos. ja terveysalan puolelle. Varmasti löytyy paljon kesätöitä etsiviä, joille kelpaisi lastenhoitajan työ. Jos taas nuorimmainen olisi vanhempi, niin höllentäisin ehkä niitä ehtoja, ja saattaisin etsiä muiltakin foorumeilta, mutta itselle olisi tärkeää, että hoitaja olisi vähintään alan täysi-ikäinen opiskelija, jos nuorin olisi kovin pieni. Siis kun puhutaan ihan tuntemattomista, jotka joutuvat ottamaan yksin vastuun koko katraasta. Tällä hetkellä on kyllä työttömyys aika huipussaan, niin saattaa löytyä paljon vanhempiakin ja kokeneempia hoitajia, jotka ovat työttöminä ja heille kelpaa kesäduunikin sillä ohella kun hakevat muita töitä.