Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mukana synnytyssalissa

Vierailija
18.11.2020 |

Tulisiko mielestänne miehellä olla oikeus olla mukana synnytyssalissa kun nainen synnyttää, vaikka nainen ei tätä haluaisi? Minun mielestäni pitäisi. Kun kerran mieskin on ottanut lapsesta huolehtimisen vastuulleen, niin tulevat sen mukana myös oikeudet. Yksi oikeus mielestäni on se, että pääsee mukaan todistamaan oman lapsensa syntymän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteesta. Jos ei olla naimisissa, niin ei ainakaan, jos äiti ei halua.

Vierailija
2/4 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttävä nainen päättää, jos hän ei halua miestä mukaan. Stressaantuneena synnytys pitkittyy ja se näkyy heti vauvan voinnissa. Jos nainen haluaa miehen tukemaan mukaan, niin sitten mies menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua niin ei. Aika harvinaista varmaan. Ekalla kerralla meillä oli, piiloutui peiton alle kun alkoi tapahtua. Toisella kertaa suuttui minulle kun soitin että nyt ehkä alkaa tapahtua.

Vierailija
4/4 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi pitkittää synnytystä todella. Olen synnyttänyt kolmesti, ensimmäinen rv 38+, toinen hyvin stressaavassa elämäntilanteessa hitto kuukauden supisteli ja rv 42+ syntyi, kolmas taas rv 38+. Kaikki suurinpiirtein yhtä nuorena ja hyväkuntoisena. Stressi ei tee hyvää synnyttäjälle eikä lapselle, toinen lapsi oli myös viikkoihin nähden pienikokoinen. Toki aika pieni otanta tässä, mutta yhtenevä kokemus ihan tutkitun tiedon kanssa ':D