Ihastus itkettää :(
Miksi, miksi, miksi, miksi, miksi olen ihastunut häneen? Tavoittamaton, unelma, jonkun toisen. Ikinä ei tule olemaan minun. Turhia toiveita herättelen päässäni yhteisistä hetkistä, naurusta, katseista. Itkin ekan kerran vuoteen. Vain siksi että näin hänet.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (13)
Minäkin monet itkut itkenyt tavoittamattoman miehen takia. :-(
Aika, aika ja aika. Aikanaan unohdat :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:39"]
Aika, aika ja aika. Aikanaan unohdat :)
[/quote]
Saattaa kyllä kestää. Itsellä 7. vuosi menossa... en tietenkään joka päivä häntä ajattele, mutta usein kuitenkin.
Kamalinta on, kun alat näkemään toisessa niitä ihastumisen merkkejä vain koska olet itse ihastunut. Ja näen hänet lauantaina uudestaan. Kirottua :(
-ap
Täälläkin kohtalotoveri. Nyt takana yli vuosi ihastumista, tapaamisia, turhan toivon elättelyä, riitoja, eroamista, uudelleen yhteyden ottamista, ihania hetkiä yhdessä, yksinäisyyttä, toiveita, toivon menettämistä, uudelleen taas toivon heräämistä, taistelutahtoa, sairaiden juonien punomista millä saisi toisen eroamaan ilman omaa puuttumista, tapaamisen odottelua, pettymystä... Huoh.
Koska hän on varattu.
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:44"]
Miksi on tavoittamaton?
[/quote]
Sulla on sentään toivoa. Mun ihastus kuoli junan alle. :(
Tuo kuulostaa vielä kamalammalta kuin oma tilanne. Kun on saanut kerta hänet. Minun ihastukseni ei tiedä ihastuksestani, en tule kertomaan ikinä siitä, en voi. Kukaan ei tiedä. Yksin kärsittävä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:44"]
Täälläkin kohtalotoveri. Nyt takana yli vuosi ihastumista, tapaamisia, turhan toivon elättelyä, riitoja, eroamista, uudelleen yhteyden ottamista, ihania hetkiä yhdessä, yksinäisyyttä, toiveita, toivon menettämistä, uudelleen taas toivon heräämistä, taistelutahtoa, sairaiden juonien punomista millä saisi toisen eroamaan ilman omaa puuttumista, tapaamisen odottelua, pettymystä... Huoh.
[/quote]
auts, miten tuosta selviää? Mulla takana vasta puoli vuotta piinaa...
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:02"]
Mulla 18:sta vuosi menossa.
[/quote]
Mun ihastukseni odottaa tuolla sohvalla. Kohta käperryn sen kainaloon katsomaan telkkaria. Meilläkin oli vaikea alku. Nyt kaikki on selvää ja yhteinen tulevaisuus edessä. Tsemppiä ap
On kohtalotovereita.