Olen nyt vuoden verran seurannut miehenä tätä palstaa ja olen tullut siihen lopputulokseen että parempi olla vain sinkkuna
Kuinka h-vetin vaikeaa elämästä voi tehdä.
- Miehen sisustus on vääränlainen
- Mies murusti leipää keittiössä
- Mies ei osaa rakentaa kuninkaallista linnaa omin käsin
- Mies tekee etätöissä töitä eikä kotitöitä samalla kun itse surffaan av:lla
- Mies ei osaa imuroida ja siivota kunnolla
- Mies haluaa seksiä
- Mies sika hymyili ja kysyi kaupassa numeroa
- Mies haluaa syödä sitä ruokaa mistä tykkää eikä minun kasvisruokaani
Mies sitä, mies tätä, mies ei tehnyt niin, mies teki väärin.
Kommentit (38)
Luen myös palstaa ja tullut siihen tulokseen, että seurustelu ok, yhdessä asuminen ei. AP, suurin osa listasi ongelmista katoaa, kun ette elä saman katon alla.
sellaiset uhriutujan itsepetokset, nyt voitkin jatkaa incelinä "tyytyväisenä"
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi 1500e/brutto duunarimies ei naisille kelpaa. Samalla kun naiset valittavat naisen eurosta nämä halveksivat pienituloisia miehiä.
Älä yleistä.
Yksi ex on työtön. Minä maksoin kaikki pienestä palkasta. Myös kaljat ja röökit.
Toinen ex on pienipalkkainen. Minä maksoin asumiskulut. Ex maksoi ruoat.
T. Duunarinainen
Minä olen nainen ja tullut samaan tulokseen ihan vain lähipiiriä seuraamalla. Onhan siellä joku onnellinen parisuhdekkin, mutta useimmilla tuntuu olevan jatkuvasti jotain kähinöintiä meneillään ja milloin mikäkin ärsyttää, kuten ap:kin on havainnoinut, minä vain olen huomannut, ettei se ole sukupuolesta kiinni.
Ihmiset eivät ole onnellisia parisuhteissaan, mutta roikkuvat niissä, kun eivät uskalla yksinkään olla, varsinkaan jos ovat lapsia tehneet. Tuntuu parisuhde useimmiten olevan lopulta vain toisen sietämistä ja yhä harvempi parisuhde jatkuu läpi pitkän elämän kuolemaan asti.
Parisuhteeseen ei kannatakaan ryhtyä, ellei todella mahtava tyyppi kävele vastaan. Itse olin vannoutunut sinkku nelikymppiseksi.
En ymmärrä ihmisiä, jotka väen vängällä hakeutuvat parisuhteeseen jonkun aivan yhteensopimattoman random tyypin kanssa, ja sitten valittavat, kun parisuhde on paskaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä mies luovuta. On myös kilttejä ja ns. normaaleja naisia.
Shhh.. mieti jos tuo oikeasti häipyisi täältä. No toivoa aina voi.
Suu kiinni siinä. 😀
Täällä palstalla on aktiiveina todella, todella ilkeitä naisia. Ei kannata yleistää heidän juttujaan miksikään yleiseksi "totuudeksi".
T. Nainen, myöskin puolestaan nettipalstojen miesten kommenttien vuoksi parisuhdetta jo nuoresta lähtien pelännyt
Sellainen joka tekee päätelmät anonyymin nettipalstan perusteella parisuhteen kaltaisista elämän isoista asioista joutaakin jäädä sinkuksi ja jättää pariutumisen fiksummille.
Kyllä jotkut sitäkin tekee, mutta itselle ei tulisi mieleenkään ajatella että miehet on sukupuolena deittailukelvottomia, vaikka on ollut todella huonoja kokemuksia miehistä ja netistä on saanut lukea vielä pahempaakin. Tilastotkaan ei kerro kaunista tarinaa, löytyy väkivaltaa ja seksuaalirikoksia. Kaikki tolkun ihmiset tajuaa silti että miehet sekä naiset on yksilöitä, joihin mahtuu ihmisyyden eri kirjo.
Jos aloittaja olisi vaan sanonut että en halua enää deittailla kun en ole löytänyt hyviä naisia niin olisi mielestäni ollut paljon järkevämpi näkökulma. Tietty jos joku likasankopalsta on ihmiselle absoluuttinen totuus naisista, niin ei voi odottaa kovin järkevää keskustelua.
Fiksu päätelmä sp:lta ja ehdottomasti oikea valinta hänelle.
Mutta ei se meikäläisiin paksunahkaisiin sikoihin päde eikä tee elämästämme vaikeaa. Antaa naisten huvittaa toisiaan ja itseään nuilla listoilla, kyllä ne unohtuu kun pääsevät kylkeeni kyhnyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä kiltit ja normaalit naiset huoneessasi tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on aktiiveina todella, todella ilkeitä naisia. Ei kannata yleistää heidän juttujaan miksikään yleiseksi "totuudeksi".
T. Nainen, myöskin puolestaan nettipalstojen miesten kommenttien vuoksi parisuhdetta jo nuoresta lähtien pelännyt
Vihdoinkin joku nainen myöntää, että täällä on todella ilkeitä naisia!
Älä noin vähästä hermostu, seuraa naisena ensi vuosi, katsotaan sitten, mitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä kiltit ja normaalit naiset huoneessasi tällä hetkellä?
Ei ole muita kuin minä.
Vapaaehtoinen sinkkuus on toki ihan oma ja monille hyväkin valinta. Ei ehkä kuitenkaan kannata tämän palstan perusteella hirveän pitkälle meneviä ratkaisuja oman ainokaisen elämänsä suhteen tehdä. Ns. oikeassa elämässä näen ihan tavallisia suhteita, jotka eivät leivänmuruihin kaadu. Tänne ehkä eksymme helposti me, jotka ihmettelemme, miksemme ole vastaavaa suhdetta onnistuneet muodostamaan, ja kuvittelemme, että sellaisen saadakseen pitäisi olla itse täydellinen ja löytää täydellinen kumppani (ja sitten suhdekin muka olisi täydellinen). Elämän pelkoa se taitaa pohjimmiltaan olla. He, jotka niitä tarpeeksi hyviä suhteita solmivat, tuskin roikkuvat täällä, vaan ovat tuolla ulkona maailmassa ärsyttävyyksineen päivineen, elämässä ihanaa kamalaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei. Luovuta! Eikä ap ole missään nimessä "hyvä mies".
Minua kuvaillaan aina ensimmäisenä "kiltiksi tytöksi" ja ap kuulostaa sietämättömältä ihmiseltä. Ihan hirveältä. Älä tyrkytä tuollaista minulle.
Mikä siinä oikein on, että kelvottomia miehiä yritetään aina sysätä kilttien kunnon naisten taakaksi? Emme ansaitse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen sinkkuus on toki ihan oma ja monille hyväkin valinta. Ei ehkä kuitenkaan kannata tämän palstan perusteella hirveän pitkälle meneviä ratkaisuja oman ainokaisen elämänsä suhteen tehdä. Ns. oikeassa elämässä näen ihan tavallisia suhteita, jotka eivät leivänmuruihin kaadu. Tänne ehkä eksymme helposti me, jotka ihmettelemme, miksemme ole vastaavaa suhdetta onnistuneet muodostamaan, ja kuvittelemme, että sellaisen saadakseen pitäisi olla itse täydellinen ja löytää täydellinen kumppani (ja sitten suhdekin muka olisi täydellinen). Elämän pelkoa se taitaa pohjimmiltaan olla. He, jotka niitä tarpeeksi hyviä suhteita solmivat, tuskin roikkuvat täällä, vaan ovat tuolla ulkona maailmassa ärsyttävyyksineen päivineen, elämässä ihanaa kamalaa elämää.
No ei kaadu leivänmuruihin palstallakaan. Saahan tuosta idiooteille sopivia klikkiotsikoita, mutta ihan joka kerta siellä on isompia ongelmia taustalla.
Shhh.. mieti jos tuo oikeasti häipyisi täältä. No toivoa aina voi.