Olen nyt vuoden verran seurannut miehenä tätä palstaa ja olen tullut siihen lopputulokseen että parempi olla vain sinkkuna
Kuinka h-vetin vaikeaa elämästä voi tehdä.
- Miehen sisustus on vääränlainen
- Mies murusti leipää keittiössä
- Mies ei osaa rakentaa kuninkaallista linnaa omin käsin
- Mies tekee etätöissä töitä eikä kotitöitä samalla kun itse surffaan av:lla
- Mies ei osaa imuroida ja siivota kunnolla
- Mies haluaa seksiä
- Mies sika hymyili ja kysyi kaupassa numeroa
- Mies haluaa syödä sitä ruokaa mistä tykkää eikä minun kasvisruokaani
Mies sitä, mies tätä, mies ei tehnyt niin, mies teki väärin.
Kommentit (38)
Älä masennu! On paljon mukavia naisia, jotka eivät päsmäröi, ruikuta ja valita, saati syytä kaikesta miestään. Kannattaa tutustua paljon erilaisiin ihmisiin, ei ole vain ikäviä ja sitten vain mukavia.
Niin päätin minäkin, ja olen nainen. Milloin ei tajua antaa seksiä ihan jokaiselle joka pyytää, pitää hoitaa lapset, kodin ja vielä käydä töissä jotta ei ole loinen. Nainen on aina väärässä ja ei ikinä saa vaatia mitään, pitäisi olla innostunut seksiin, mielellään aina hoika ja samalla valvoa vauvan kanssa ja tekemään töitä jotta pystyy maksamaan oman osuuden kaikesta. Lapsilisä riittää kun pitää lapselle hankkia vaipat, ruoat ja vaatteet. Se kattaa myös päivähoitomaksun.
Mielummin yksin.
Lisäksi 1500e/brutto duunarimies ei naisille kelpaa. Samalla kun naiset valittavat naisen eurosta nämä halveksivat pienituloisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
On helpompi selittää itselleen tällaisia juttuja kuin vain myöntää, ettet saisi naista vaikka haluaisitkin (:
Ehkä hän nyt tarkoittikin vain, että tämän palstan lukijoiden ja käyttäjien joukosta ei ainakaan...
Jep, Fleshlight-Ville taas vauhdissa
Hyvä! Voidaan sitten tämäkin keskustelu päättää tähän, mukavaa loppuelämää!
Sellainen defenssi sitten tänään. Ja tuota "vuoden verran" ei usko Erkkikään :D
Onpa kevyt lista. Naisen vastaavat olisi tyyliä liian isot n*nnipihat, yhden päivän sänki, kuivat kyynärpäät, pyysi ripustamaan pyykit... silti jotkut jopa uskaltautuvat suhteisiin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On helpompi selittää itselleen tällaisia juttuja kuin vain myöntää, ettet saisi naista vaikka haluaisitkin (:
Naisen saa helposti, se miten sen kanssa kestää, on ihan toinen juttu.
Sinällään samaa mieltä, mutta silti haikailen yhden naisen perään. Järki sanoo että ei kannata, ei ole sen arvoista mutta sydän...se puhuu omaa kieltään.
Ihanaa kun nyt tiedät millaisia kaikki naiset todella ovat, tuli mieleen tämä sarjakuva joka käsittelee samankaltaista oivallusta!
Jos leipää syö, nii tulee muruja. Miks niitä ei voi pyyhkii pois? :) Mut jos ei haluu tuhlata kolmee sekunttii elämästään, nii leipälautane o keksitty. Juu, kaikki naiset o pahoja! :D Ja mitä ite oon tääl pyöriny, nii tuntuu, et naiset haluu sitä seksii tyyliin joka toinen päivä… Ja kuka tääl o pakottanu miehensä syömää rehuja? :D M25
Olen päätynyt samaan. Jos nykyinen parisuhde joskus päättyy niin uutta miestä en jaksa etsiä. Suomi tuntuu olevan pullollaan ulimiehiä, pettäjiä, persuja ja laiskoja miehiä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kiteyttää av-mamman ajatusmallin.
Onneksi tällä palstalla otos on kieroutunut, joten oikeassa elämässä ei ole hätää.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun nyt tiedät millaisia kaikki naiset todella ovat, tuli mieleen tämä sarjakuva joka käsittelee samankaltaista oivallusta!
Onneksi AV-mammat eivät koskaan yleistä miehiä koskeviä väitteitään ;)
Älä hyvä mies luovuta. On myös kilttejä ja ns. normaaleja naisia.
Jep, todellakin kannattaa pysyä sinkkuna. Kummankin sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Niin päätin minäkin, ja olen nainen. Milloin ei tajua antaa seksiä ihan jokaiselle joka pyytää, pitää hoitaa lapset, kodin ja vielä käydä töissä jotta ei ole loinen. Nainen on aina väärässä ja ei ikinä saa vaatia mitään, pitäisi olla innostunut seksiin, mielellään aina hoika ja samalla valvoa vauvan kanssa ja tekemään töitä jotta pystyy maksamaan oman osuuden kaikesta. Lapsilisä riittää kun pitää lapselle hankkia vaipat, ruoat ja vaatteet. Se kattaa myös päivähoitomaksun.
Mielummin yksin.
En tiedä missä piireissä pyörit, mutta en ole törmännyt tuollaisiin miehiin.
Aina ollaan yhdessä tehty ja päätetty ja olemme aidosti viihtyneet toistemme seurassa ja ottaneet toisemme huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kiteyttää av-mamman ajatusmallin.
Onneksi tällä palstalla otos on kieroutunut, joten oikeassa elämässä ei ole hätää.
Näinpä, ja onneksi sama pätee miehiin myös. Jos kuulisin, että joku kiinnostava mies roikkuu av:lla niiskuttamassa miten paskoja naiset ovat, niin taukki lähtisi luiskaan välittömästi.