Sokos, 3+1pvät, häh?
Heii, ootteko työ saanneet Sokoksen 3+1päiville mainokset ja lehtiset, ym? Minulle ei ole tullut mitään mainoksia moisesta tapahtumasta. Telkkamainoksen mukaan alkaa huomenna. Eikös ne yleensä lähetäkin vinon pinon mainoksia aiheesta?! Harmittaa vaan, kun asioita pitäs jossain määrin suunnitella etukäteen ja yleensä aina tuonne menny tekemään peruskosmetiikka haalinnat, mutta nyt en sitte ehi millään koko viikkona kun ei aiemmin tiennyt.
Kommentit (12)
Kampanja on voimassa verkkokaupassakin. Mutta sitä en tiedä pystyykö esim. keskiviikkona tilaamaan lauantain tarjoustuotteita tai toisinpäin.
Ou.. Luulis silti, et nenlaittas jonkin mainoksen paperisena vaikka siihen kuukausittaiseen mainosnivaskaan mukaan... Hö
Mun lähi-s-marketista saattoi ottaa mukaan tarjouslehden. Minusta fiksua, ottaa sit se kuka haluaa.
Tarjosivat paperimainoksen tilausmahdollisuutta, tilasin, ei ole näkynyt. Muutenkin ihan olematon hypetys (esim. s-postin kautta), vaikka päivät alkavat jo huomenna... Kummallista.
Äkkiä ostoksille!!!Äkkiä ostoksille!!!Maailmasta loppuu tavara...ihana kuluttaa....
Mulle tuli paperiversio, vaikka en muista tilanneeni, aikaisemmin kyllä. Olen tyytyväinen siis!
No on kyllä kummallista, kauheen vaivan näkevät kun järkkäävät tarjoukset sinne esille ja lisää ihmisiä myymään tms... Ja sitten ei mainosteta ollenkaan. Mulla on ns roskasähköpostiosote, jonka ilmeisesti antanut sokokselle ka sitä ei tule availtua kovin usein. Kuka hullu antaa oikean virallisen sp osonsa johonkin mainostustarpeeseen? Muutenkin super epäkäytännöllistä katsoa netistä sitä mainoslehtistä, monta sivua kamaa ja toimii sivut miten sattuu, ei voi edes tehä hiirenkorvia mielenkiintosten asioitten kohdille vaan pitää kirjoittaa manuaalisesti muistiin, mitä haluaa ostaa.... En oo nähny kyl missään lähi s marketissa mitään mainoksia. Jos ei ois ollu tv mainosta, olis menny autuaasti ohi koko roska. ja nyt sitte meneekin, kun ei oo ehtiny sumplimaan päiviä sitä varten et pääsis shoppaamaan. En muutenkaan tilaa sieltä netin kautta mitään kun siellä ei ole edes myynnissä ne halpis perus kosmetiikat, mitä on isoissa laareissa yleensä sokoksella. Myöskin vaatteita on hirveä tilata netin kautta, ei ole järkeä kun pitäss kaikki palauttaa ja tilata joku muu koko. Ap
Sokoksella oli ainakin meillä päin viime viikolla lavallinen niitä pinkkejä mainoslehtiä jaossa. Kotiin ei tosiaan ole tullut mitään mainoksia. Viime vuonnakin sokoksen sivuilta piti tilata mainos erikseen, jos halusi paperisen tarjouslehden kotiin. Ei tuolla kyllä kummoisia tarjouksia ollut, perusripsivärin ja kasvovoiteen meinasin käydä ostamassa kun työpaikan lähellä sattuu ko. pulju olemaan.
Yhteishyvän mukana tuli joku. Myös prismassa näin esitteen. Sen nappasin.
Sähköpostiin tuli linkki, mistä voi käydä katsomassa niitä tarjouksia. Ei kai ne niitä enää kotiin lähettele?