Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän kämpän sisustus esteenä yhteenmuutolle?

Vierailija
18.11.2020 |

Siis tilanne on se, että olemme tosissaan miettineet, että muuttaisimme tammi-helmikuussa yhteen samaan kämppään. Pitäisi kuitenkin vuokrata kokonaan uusi kämppä, koska molempien asunnot ovat liian pienet kahdelle. Poikaystävän asunnossa on sisustuksena Arsenalin kaulahuivi, HIFK:n pelipaita ja 1 kuva kummilapsesta. Muuten ei yhtään mitään sisustusta missään. Sänky + yöpöytä, sohva + sohvapöytä, TV-taso, TV, PS4, läppäri, mikro. Siinä se. Minua ahdistaa, että minä joutuisin sitten sisustamaan uuden asunnon kokonaan yksin enkä saisi poikaystävältä mitään tukea ja hän ei miettisi sisustusta yhtään. Onko teillä muilla käynyt samoin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hittoa nuo kalusteet ovat, jos ei sisustusta?

Vierailija
2/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat kalusteita ja välttämättömiä asioita. Sisustuksella tarkoitetaan värejä, viherkasveja, verhoja, astiastoja, mattoja, tauluja, tyynyjä jne jne jne. Näistä hänellä ei ole mitään.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo jo ahdistaa niin onkohan yhteenmuutto viisasta?Se poikaystävä todennäköisesti jättää myös vaatteet lojumaan, ei korjaa astiota tai laske pytyn kantta tms.  

Vierailija
4/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä näemmä ongelman voi saada.

Vierailija
5/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljon sisustustyynyjä ja sitten se  hauskan  huolettomasti puoliksi lattialla oleva torkkupetto. Ja joka hyllyllew lukematon määrä kynttilöitä haisemaan.

Kaikki toki valkosena .

Vierailija
6/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Monty Pythonin Life of Brian. Ellet laske poikaystävän sisustamista, niin miten hän muka sisustanut? 

Vierailija
7/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat kalusteita ja välttämättömiä asioita. Sisustuksella tarkoitetaan värejä, viherkasveja, verhoja, astiastoja, mattoja, tauluja, tyynyjä jne jne jne. Näistä hänellä ei ole mitään.

AP

Eikö sillä ole yhtään astioita vai puuttuuko mieleisesi astiasto? Eikö sulla ole tauluja tms kerta yksin asut jo? Miksette käytä niitä?

Vierailija
8/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut asiasta poikaystävän kanssa? Mistä tiedät, että joutuisit sisustamaan yksin?

Jos yhteenmuutto ahdistaa jo tässä vaiheessa ettekä kykene siitä keskustelemaan, ei kannata muuttaa yhteen. Muuten suosittelisin sisustamista hitaasti, harkiten ja neuvotellen. Kaikkea ei ole pakko hankkia heti.

Vierailija
9/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei nyt ole sisustus tai sen puute, vaan se, että teet tuollaisesta ongelman. Tuskin tuollainen hankaluus rajoittuu vain yhteen asiaan, joten suhteesta voi odottaa täyttä katastrofia.

Vierailija
10/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla jotain sisustustavaraa on? Sinne vaan kämppään kaikki ja avot sisustus on valmis. Mitä noita miettimään, jos kumpaakan ei nappaa.

Vierailija
11/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Puhut siis tilpehööristä ja krääsästä? Olisitko onnellisempi, jos poikaystävällä olisi "Live, Love, Laugh!" tarra seinällä ja kissapullo ikkunalaudalla?

Vierailija
12/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuo jo ahdistaa niin onkohan yhteenmuutto viisasta?Se poikaystävä todennäköisesti jättää myös vaatteet lojumaan, ei korjaa astiota tai laske pytyn kantta tms.  

No ei jätä, kyllä hänellä kotona on ihan perussiistiä aina kun olen siellä. Mutta kun olen kysellyt, että minkälaista sisustusta yhteiseen asuntoon voitaisiin hankkia niin hänellä ei ole oikein minkäänlaista mielipidettä.

AP

13/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää muuttako yhteen. Pääset paljon helpommalla, kun asut yksin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla jotain sisustustavaraa on? Sinne vaan kämppään kaikki ja avot sisustus on valmis. Mitä noita miettimään, jos kumpaakan ei nappaa.

Minulla on yksiööni ihan tarpeeksi tavaraa, mutta ei kolmioon tai kaksioon tai rivitaloasuntoon. Minä haluan kyllä sisustaa, mutta ahdistaa, että joutuisin tekemään sen yksin.

AP

Vierailija
15/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu!

Tuosta ei tule yhtään mitään jos noin vähäpätöinen asia on jo ongelma.

Vierailija
16/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon "sisustamattomuuden" pitäisi olla sisustusintoiselle pelkkää plussaa? Saisit sisustaa yhteisen asuntonne juuri niin kuin itse haluat! Hyvin harvalla pariskunnalla se sisustaminen on yhteinen harrastus.

Jos hänellä olisi kämppä täynnä sisustuselementtejä, jotka ovat hänelle tärkeitä, mutta sinun mielestäsi aivan kamalia, olisi ongelma paljon suurempi.

Vierailija
17/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksiööni ihan tarpeeksi tavaraa, mutta ei kolmioon tai kaksioon tai rivitaloasuntoon. Minä haluan kyllä sisustaa, mutta ahdistaa, että joutuisin tekemään sen yksin.

AP

Ihmiset tykkäävät tehdä erilaisia asioita ja tykkäävät eri asioista. 

Vierailija
18/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu!

Tuosta ei tule yhtään mitään jos noin vähäpätöinen asia on jo ongelma.

Vierailija
19/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP, sinä et sellaista miestä löydä joka alkaisi sinun kanssa yhdessä visioimaan jotain sisustusta naistenlehtiä selaillen. Jos tuo on joku kynnyskysymys, niin joudut olemaan sinkku loppuelämäsi.

Vierailija
20/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi kasvaa vielä 10v ja yrittää sitten uudelleen yhteenmuuttoa