Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitti lihomisesta, mitäs nyt? On ylipainoa, mutta

Vierailija
18.11.2020 |

Mies tiesi mun epäterveellisestä elintavoista aikoinaan, kun minut otti. Tiesi että jojoilen. Kai sen olisi pitänyt tietää, kuinka isoksi tulen paisumaan, kun katsoo reilusti vanhempaa sisartani ja äitiäni.
Jotenkin petetty olo.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSP

Vierailija
2/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ota tai jätä. Itsepä kilosi kannat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos paino lievää ylipainoa, niin ei kuulu miehelle. Jos joku 20kg,niin pitää jo itse huolestua.

Vierailija
4/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitin eilen miehelle sen juomisesta. Neljä kaljaa arki-iltana. Joihan se jo silloin, kun yhteen mentiin, mutta ei tuollaisia määriä. Mutta olis tietysti pitänyt älytä, kun sen isäkin oli juoppo, että samanlainen tulee pojasta. Mitäs otin, tässähän sitten kärsin ja valitusoikeutta ei ole.

Vierailija
5/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino heitellyt aikoinaan 62-72kg.

Muutama vuosi sitten lopuksi 80kg,sitten 88kg,pari vuotta sitten kävin puntarilla, niin oli 95kg.

Nyt en edes uskalla mennä.

Ja mies tässä on huijannut. Joi nuorena alkoholia 1-2x vuosi. Nyt jos rahat riittää niin 4x viikka 3-6 olutta.

Ap

Vierailija
6/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitin eilen miehelle sen juomisesta. Neljä kaljaa arki-iltana. Joihan se jo silloin, kun yhteen mentiin, mutta ei tuollaisia määriä. Mutta olis tietysti pitänyt älytä, kun sen isäkin oli juoppo, että samanlainen tulee pojasta. Mitäs otin, tässähän sitten kärsin ja valitusoikeutta ei ole.

Minä kyllä palautin, koska valitusoikeutta ei ollut.

Vierailija
7/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole lapsia, niin ero.

Vierailija
8/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino noussut 30 tai jopa 40 kiloa. Ihme että on vielä mies.

Vierailija
9/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää roikkua huonossa suhteessa lasten vuoksi?

Vierailija
10/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lupasi pitää tipattoman tammikuun :)

Vierailija
11/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutat ja sen jälkeen itsevarmana eroat. Sanot, että sitä saa mitä tilaa ja tätä tilasit!

Vierailija
12/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutat ja sen jälkeen itsevarmana eroat. Sanot, että sitä saa mitä tilaa ja tätä tilasit!

Miten? Mun laihdutus kestää 6h. Ja sitten repsahdan.

Vierailija
13/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lupasi pitää tipattoman tammikuun :)

Mitä sitten? Siihen on puolitoista kuukautta. Sitten on kuukauden juomatta ja ärtynyt kuin perseeseen ammuttu karhu, koska laskee päiviä juomiseen ja sitten se alkaa taas. 

Vierailija
14/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, laihdutushullun pakollinen päivittäinen aloitus. Taas sitä samaa, laihdutus kestää 6 tuntia - pari päivää, ainoa mikä auttaa on tupakointi ja puolessa vuodessa pitää saada 40 kiloa pois tai köysi kutsuu.

Vierailija
15/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku jumppaamaan ja lenkille niin soija saa kyytiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän