Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teittekö lapsen kun kukaan muu ei halunnut seuraanne?

Vierailija
18.11.2020 |

Usein vaikuttaa siltä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmisen ajattelemaan noin? Miksi olet saanut tuollaisen vaikutelman jostain henkilöstä?

Monesti perheellisethän ovat suosittuja ja verkostoituneita ihmisiä. Lisäksi lapsen vanhemmalla on kumppani (jos nyt ei harvinaisia hedelmöityshoitocaseja tai vahinkoraskauksia lueta mukaan), joten hänellä on sentään aina se puolisonsa vierellään.

Ne totaalisen yksinäiset ihmiset ovat harvemmin perheellisiä, vaan he ovat ikisinkkuja.

Vierailija
2/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa tosi hyvältä idealta :)

Vierailija
4/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin miehen helposti: olen hoikka ja fiksu yh-äiti.

Olin naimisissa lapseni isän kanssa ja erosin hänestä jo vauvavuosina ja seurustelin yhden miehen kanssa parisen vuotta, mutten halunnut uusperhekuviota.

En tajua, miksi minulla pitäisi olla joku keski-ikäinen äijä.

Tykkään tehdä asioita yksikseni ja nautin suunnattomasti ajasta lasten kanssa.

Löydän myös naispuolisia ystäviä - lapsi ei ole kaverini!

Vierailija
5/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa purkaa mieltään jossain muualla, jos halveksii ja syyllistää lasten vanhempia tällaisella perhekeskeisellä palstalla. Mielestäni tällaiset aloitukset eivät ole asiallisia. Voisiko näitä lyttäysaloituksia kirjoittava ap joskus avata hieman taustaa ajattelulleen?

Vierailija
6/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan että saisin tuloja.

Vierailija
7/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa lapseni isän kanssa ja erosin hänestä jo vauvavuosina ja seurustelin yhden miehen kanssa parisen vuotta, mutten halunnut uusperhekuviota.

Onkohan tämäkin ap:n trollausta? Tällä palstallahan suorastaan vihataan yh-vanhempia.

Vierailija
8/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-äidit ovat kaikki idoootteja!!!!

Vierailija
9/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että saisin tuloja.

T. Ap

Vierailija
10/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tehdään usein alkuhuuman 3v aikana koska koodi sanoo niin eikä sitä kyseenalaisteta aivoilla.

Vierailija
11/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan lisää yyhoo-äitejä! Kivaa :)

Vierailija
12/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-äidit ovat kaikki idoootteja!!!!

No niin. Pääsit asiaan. Perustele väittämäsi. Miksi halveksit heitä? Koetko, että pystyt pönkittämään omaa epävarmuuttasi etsimällä jonkun konkreettisen kohteen, jota saat halveksia avoimesti?

Vierailija
13/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse oman äitisi paras ja ainoa ystävä? Useimmat eivät ole, vaan löytävät ihan omia ystäviään.

Vierailija
14/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi tehdään usein alkuhuuman 3v aikana koska koodi sanoo niin eikä sitä kyseenalaisteta aivoilla.

Meikä on sitten kyllä tosi poikkeus säännöstä.. lapsi tehtin 10 vuoden yhdessäolon ja jo 3v avioliitonkin jälkeen. Ja tuon jälkeen lapsia tehtiin vielä kaksi lisää. Ja sama mies on kuvioissa edelleen, lapset alkaa olla aikuisia kaikki.

Vierailija
15/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nautit sellaisesta? Miksi et ole kiitollinen siitä, että sinun ei itse tarvitse olla sellainen ja anna niiden yh-äitien olla rauhassa? Kannattaa olla kiitollinen siitä, mitä jo on. Muiden halveksiminen kertoo jostain sen haukkujan omasta ongelmasta.

Vierailija
16/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikä on sitten kyllä tosi poikkeus säännöstä.. lapsi tehtin 10 vuoden yhdessäolon ja jo 3v avioliitonkin jälkeen. Ja tuon jälkeen lapsia tehtiin vielä kaksi lisää. Ja sama mies on kuvioissa edelleen, lapset alkaa olla aikuisia kaikki.

Kuinka suuri otantasi olikaan?

Vierailija
17/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin aivan loistava provo! 10/5

Vierailija
18/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nautit sellaisesta? Miksi et ole kiitollinen siitä, että sinun ei itse tarvitse olla sellainen ja anna niiden yh-äitien olla rauhassa? Kannattaa olla kiitollinen siitä, mitä jo on. Muiden halveksiminen kertoo jostain sen haukkujan omasta ongelmasta.

Olen itse haukuttu yh-äiti ja on kiva lukea näitä ketjuja, ettei vahingossakaan unohda, kuinka huono on.

Vierailija
19/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ap tuntee jonkun yksinäisen rassukka-yh-äidin, tekee virheellisiä johtopäätöksiä tästä ja yleistää kaiken samaan viiteryhmään. Se on väärin. Ehkä se äiti on ollut aina yksinäinen kenties ja ehkä se seurusteluaika on ollut hänen elämänsä sosiaalisinta aikaa? Miksi yksinäistä ihmistä pitäisi muutenkaan haukkua?

Itse olen ollut yksinäinen sinkkuna ja opiskelijana sekä ihan lapsuudessanikin. Se ei liity omaan siviilisäätyyni mitenkään.

Vierailija
20/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä. Oikeastaan siksi että olisi muutakin sisältöä kuin työt. Kaverit hävisi kun  pariutuivat ja hankkivat lapsia, nyt ovat tulleet takaisin tai löytynyt uusiakin.