Pystysitkö pelata tätä peliä kumppanisi kanssa?
https://www.voice.fi/suhteet/a-75693
Totuuspeli.
Etsin jotain millä voisimma parantaa suhdettamme ja kun luin nuo kysymykset tajusin miten syvällä ollaankaan.
Tiedän jo että mies ei osaisi sanoa mitään moneenkaan kun ei koskaan puhu mistään mitään ja ollaan niin kaukana toisistamme henkisesti että jopa mulle osa ksysymyksista olisi liian raskasta kertoa miehelle, koska tuntuu ette se määrä mitä se jaksaa mun juttuja kuunnella on tosi tosi pieni.
Kommentit (7)
No kiva, ainoa vastaus takertuu kielioppivirheeseen.
Mua itseäkin häiritsee usein virheet mutta koitan silti ymmärtää ihmisiä ja heidän ongelmiaan, enkä kettuile asioista mitättömyyksien takia.
Kerran kun hakee jotain vertaistukea niin ainoa joka vaivautuu vastaamaan on p.skantärkeä nillittäjä.
Hajoa erinomaisuuteesi.
Kyllä voisin pelata ja ehkä joskus mieskin viitsisi. Tuo on kyllä melko pitkä kysymyssarja.
Olisit nyt vielä heittänyt otsikkoon, ketä pysty pelata tätä peliä, niin junttiuden ääripiste olisi saavutettu.
Pystyisin. Tiedän jo aika hyvin mitä mies vastaisi noista moneen kun on tullut muutenkin arjessa puheeksi.
Onko nää samat kysymykset, kun oli joskus juttua et miten saadaan ketkä tahansa rakastumaan toisiinsa tunnissa? Siihen kuului joukko kysymyksiä ja lopuksi piti tuijottaa toista silmiin ja pitää käsistä kiinni tms.
En pystyisi pelata, emme pystyisi pelata.