Voiko mies olla ihastunut/kiintynyt
jos laittaa vain 1-2 viikon välein viestiä? Puhun nyt oikeasti kiireisestä miehestä. Ja tekee ihan itse aloitteet viestittelyssä.
Kommentit (14)
Tinder -tyyppiset miehet ovat usein kiireisiä, koska viestiteltäviä on niin paljon.
Itse siis olet ihastunut? Millaisia viestejä mies laittaa ja onko sinkku?
Ei voi. Patriarkaatin edustajat kykenevät tuntemaan vain kahta eri tunnetta: himoa ja vihaa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. Yhdessä vaiheessa olin, mutta tunteet ehti kuolla kun viestiä tulee liian harvoin. On sinkku ja ne viestit on aina sellasia flirttailevia. Olen spekuloinut, että varmaan ettii koko ajan välissä uusia naisia, mutta ei löydä ns. ”minua parempaa”. Sitä se on jopa jossain vaiheessa epäsuorasti vihjaillut.
Ap
Joo, vaikuttaa paskapäältä, pitää sua löysäs hirres 'varalla' (tai luulee pitävävänsä..).. parasta olisi kun löytäisitkin jonku toisen kiinnostavan miehen ja tampio jäisi lopullisesti nuolemaan näppejään...
??????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi näitä ketjuja syntyy joka päivä?
Te naiset väitätte ettette muka pyöri niiden tasokkaimpien Tinder-pelimiesten ringeissä, mutta silti joka päivä täällä on uusi ketju jossa ihmetellään onko mies tosissaan vai pelkän seksin perässä ja onko muita naisia kierroksessa.
Viikon-parin välein flirttailevia viestejä, eikö tuo nyt muka ole selvä peli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. Yhdessä vaiheessa olin, mutta tunteet ehti kuolla kun viestiä tulee liian harvoin. On sinkku ja ne viestit on aina sellasia flirttailevia. Olen spekuloinut, että varmaan ettii koko ajan välissä uusia naisia, mutta ei löydä ns. ”minua parempaa”. Sitä se on jopa jossain vaiheessa epäsuorasti vihjaillut.
Ap
Olet bootycall ja jos et ole antanut, olet mahdollinen reservin bootycall joka ei kiinnosta niin paljon että jaksaisi nähdä vaivaa.
Niin kiirettä ei ole kellään etteikö ehtisi toista huomioimaan useammin.