Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tampereen yliopiston mielestä miehillä on kuukautiset
18.11.2020 |
Kommentit (4)
No selvästi monet termit ja käsitteet tulevat ulkomailta. Eikai niitä täällä ole keksitty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heeeeeeeeiiii, kertokaa nyt, mistä reijästä niiden menkkaveri vuotaa? Vai pitääkö pamauttaa senkat niiden nenästä, hah:D
Se kurssilta pois heitetty mies on perussuomalaisten nuorten jäsen. Nimeä en nyt muista.
Alue: Aihe vapaa
Luin myös jostain, että se opettaja heitti jonkun miehen kurssilta pois, kun ei suostunut olemaan samaa mieltä.
Mitä enemmän luen Amerikan vaaleihin liittyvistä tahoista, olen alkanut epäilemään, että nämä kaikki hulluudet lähtevät sieltä itse asiassa Obamaa ja Biidenia rahoittavista tahoista. Tämä seksuaali hössötys on välin saavuttaa jotain ihan muuta.
Lukemalla niistä rahoittajista aukeaa moni juttu, yksi Obaman rahoittajista on ollut Microsoftin Bill Gates, onko hän mukana taas kummassakin nyt tulleessa rokotteessa?
Obamaahan epäillään homoksi, ja Michellestä liikkuu huhuja, että olisi tran su. Vaikka olisivatkin pelkkiä huhuja ja epäilyjä, luulen että tietyt piirit ovat kehitelkeet siltä pohjalta käyttää näitä teemoja vaaleissa.