Uudet putous näyttelijät juuri MTV3 aamu tv:ssä. Miksi tämä sonta jatkuu vuodesta toiseen?
Uudet putousnäyttelijät olivat juuri MTV3 aamu tv:ssä. Ainoa kysymys joka heräsi oli se, että miksi tätä sontaa suolletaan vuodesta toiseen? Olisi ollut aika kuopata tuo ohjelma jo vuosikymmen sitten.
Kommentit (22)
Vastaus on: raha. Tuollaista sontaa myydään mainostajien vuoksi. Kun tarpeeksi moni katsoo, saa mainostaja rahaa. Katsojat ovat vain välttämätön paha mainoseurojen saamiseksi. Tarpeeksi tomppeli fornaatti vetää massaa tarpeeksi ruudun ääreen.
Sarja kuin sarja niin viisi tuotantokautta pitäisi olla ehdoton maksimi!
Onneksi on vielä ihmisiä, joilla ei ole oikeita ongelmia. Voisiko ap keskittää itselleen putouksen ajaksi vaikka treenit tai lenkkeilyn? Kotona olo ei ehkä ole suotavaa, jos kerran on pakko katsoa, kuten ilmeisesti on, kun noin koville ottaa?
Tuon tilalle kyllä löytyisi monta hyvää vaihtoehtoa. Hirveätä kuraa.
Suuri joukko ihmisiä katsoo tätä sontas.
Siksi.
Miljoonat kärpäset eivät voi olla väärässä.: Paska on hyvää.
Täällä näköjään muutama ääliö diggaa junttiviihteestä. Siitä vaan.
Se on tuo ylemmyydentuntoisuus jännä juttu, kun sitä luulee se älykkäin ja fiksuin olevansa. Pitäisi saada päättää jopa tv-ohjelmistakin. Koetahan kestää ap, ja yritä löytää sieltä kotioloista lisää jotain sellaista missä voit päteä, tai kenties voisit alkaa pomottaa vaikka työkavereitasi. Tsempit!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua haittaa se, että Putous jatkuu edelleen? Eihän sun ole pakko sitä katsoa. Mun lapset on sen ikäisiä, että tykkäävät Putouksesta. Ihan hauska sitä on heidän kanssaan katsoa.
Navanalushuumoria, jota viljelevät lähinnä 11-13v pojat keskenään?
Onhan Putouksessa hetkensä, mutta 95% kamalaa kuraa.
Meille Ylen katsojille ei tehdä tuollaisia roskaohjelmia, joten ei haittaa. Ilman Yleähän olisi pelkkää viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään muutama ääliö diggaa junttiviihteestä. Siitä vaan.
Mieluummin inhimillistä, väkivallatonta ja "aivot narikkaan"-hupailua, kuin raakaa väkivaltaa. Täysin turhia esim. jotkut räiskintäjutut. Ihmisiä ammutaan sarjatulella. Niin kuin sotaa ei jo muutenkin olisi tarpeeksi irl.
Katsos kun kaiken viihteen vastapainoksi on onneksi tarjolla myös ajankohtaisohjelmia, dokkareita ja joskus jopa nautittavia elokuviakin. Jokaiselle jotakin. Nuorisokin ottaa älyttömänä peleistä ja tappamisleffoista mallia, ja potkii kadulla mummoja.
On kuitenkin tärkeää, että kalliisti ja korkealle koulutetut näyttämötaiteen kyvyt pääsevät esittelemään suurelle yleisölle osaamistaan ja hengenlahjojaan. Eikö niin.
Putous on aikansa elänyt. Ei ole enää hypeohjelma. Ohjelman maine meni jo. Putous-ohjelman saa lopettaa.
Katoin joskus vahingossa tätä 11.? kautta ja olin järkyttynyt siitä millaiseksi koko ohjelma oli mennyt. Käytännössä nykyään se on lastenohjelma lauantain prime timessa. Ensimmäiset kaudet oli jopa hauskoja, nyt vaan aiheuttaa myötähäpeää. Lopettais jo.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua haittaa se, että Putous jatkuu edelleen? Eihän sun ole pakko sitä katsoa. Mun lapset on sen ikäisiä, että tykkäävät Putouksesta. Ihan hauska sitä on heidän kanssaan katsoa.
Navanalushuumoria, jota viljelevät lähinnä 11-13v pojat keskenään?
Onhan Putouksessa hetkensä, mutta 95% kamalaa kuraa.
Ootko sä katsonut sitä? Kun se nykyään on juuri lasten suosikkiohjelma, siinä on huomattavasti vähemmän sitä navanalushuumoria. En mä väitä, että se olisi suurimmaksi osaksi laatuviihdettä, mutta kun lapsista on kiva katsoa sitä meidän aikuisten kanssa, niin minusta se on ihan hauska perheen yhteinen juttu.
Mä en itse koe mitään antipatiaa tv-ohjelmista, joita en katso. Meillä ei ole varsinaista telkkaria, vaan katsotaan kaikki suoratoistona, joten telkkari ei ole koskaan päällä muuten vain. Meillä on ollut telkkari viimeksi vuonna 2009, enkä ole sitä kotiini kaivannut. En ole koskaan nähnyt mitään temppareita, ensitreffejä alttareilla sun muita ohjelmia, joista jauhetaan iltalehtien otsikoissa ja täällä, mutta ei niiden olemassaolo mua silti mitenkään kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta lauantaina parhaaseen katseluaikaan. Ihmiset haluaa rentoutua työviikon jälkeen, toi on aika tekohauska ohjelna. Viimeinen virhe poistaa Salminen, sellate fisukanava nykyään maikkarikin. Välissä kerätään rahaa johonkin hyväntekeväisyyteen.
Täytyy kattoo keltasesta lehdestä ketkä onnelliset näyttelijät saavat töitä, onhan siinä se hyvä puoli.
Miksi sä katsot kolmosta? Putous jatkuu juuri siksi että ihmiset kitinöistä huolimatta jatkavat MTV3:n ohjelmien katsomista. Ohjelmia ei tehdä ellei niitä katsota. Iltapäivälehtiin ei laiteta täysin käsittämätöntä ja ala-arvoista törkyä ihan vaan huvikseen vaan siksi että ihmiset klikkaavat otsikoita netistä ja ostavat sen paperilehden.
Ei noihin auta kuin laajamittainen boikotti joka vaikuttaa mainostuloihin.
Te jotka haukutte ohjelmaa, ettekö tiedä että on muitakin kanavia ja ohjelmia? Opetelkaa käyttämään muitakin kanavia, kiitos!
Näyttelijöille töitä muita pilkkaamalla.