Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ns. gut feeling/vaisto/intuitio aina oikeasssa, luotatko itse siihen? KM, käyttäjä 102 erityisesti....

Vierailija
17.11.2020 |

Gut feelin on siinä mielssä hyvä sana, että tarkoitan tällä sitä ihan fyysistä hyvän olon ja rauhan tunnetta joka joskus tulee kun tekee päätöksen. Vaikka moni järkisyy olisi puoltamassa toisenlaista päätöstä , mutta aina kun mietit sitä vaihtoehtoa tuntuu pahalta vatsassa. Sitten toinen päätös, (ja joskus se voi olla sellainen joka vaikuttaa huonommalta päätökseltä, vaikka ei toki aina) aiheuttaa syvän fyysisen hyvä olon tunteen ja jäytävä tunne vatsasta poistuu.

Niin uskallatko aina luottaa siihen. Itse olen eri tialnteissa pari kertaa luottanut ja hyvin se on mennyt. Ja joskus kun olen järkisyillä pakottanut itseni tilanteeseen/päätökseen joka on aiheuttanut pelkoa, niin huonostihan siinä on monesti käynyt.

Mutta mistä voi erottaa onko vain kyse tarpeesta tyynnytellä itseään. Mulla on muutama kokemus, kiinnostaisi kuulla muilta.

Ja otsikon vika kohta viittaa erääseen palstailijaan, jonka näkemyksestä olisin kiinnostunut

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole tästä mitään omaa kokemusta...

Vierailija
2/2 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt keskustelen lisää itseni kanssa, niin tarkemmin mietittynä tämä on eri asia kuin toiveikkuus että jokin asia menee niin kuin toivoo ja silti on hermostunut samaan aikann. Tässä mitä yritän kuvailla ihan oikeasti tulee vatsaan hyvä ja rauhallinen olo. Ehkä kaikki ei reagoi vatsallaan niin vahvasti.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän