Uusimaa pilasi joulun. Eletään kuin siat pellossa, koronan suhteen:(
Olisi voinut katkaista ne tartuntaketjut, mutta ei. Piti vaan päästä baanalle. Uusimaa pitää ehkä eristää jouluksi että muu Suomi varjeltuu.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne vaasalaiset ja turkulaiset, jotka ei pysy omissa poteroissaan?
Vaasassa tilanne hallinnassa.
Jokohan seuraavan kerrna kun tartunnat saadaan edes lähelle nollaa olisi viranomaisilla järkeä oikeasti tukahduttaa se virus ja estää pääsy maahan. Kesällä olisi loma aikaan ollut erittäin hyvät mahdollisuudet mutta eipä kelvannut hallitukselle. 824
Mitä se sinun jouluusi vaikuttaa? Vietä se kotona. Vai pitäisikö sinunkin päästä baanalle?
Pari kuukautta vielä deja-vu ilmiöön.
Mitään en ole muuttanut koronan alettua, enkä muuta joulun viettoakaan.
Ja aina lyödään koko Uusimaa samaan koronarinkiin, vaikka tilanne on täälläkin joissain paikoissa oikeinkin hyvä - ongelma on enimmäkseen tuo pääkaupunkiseutu.
Ahhh ihanaa te juntit ette tule tänne ja mun ei tarvitse sukuloida susirajan takana <3
Jos nyt vähän trollaan tähän trollialoitukseen.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ainoa joka Suomessa on jotain pilannut on meidän paskahallitus. Mitään rajoituksia ei tarvita.
Minulla on sama julistetaanko joulurauhaa vai ei. Itse menen jouluna klubille panemaan kuten aina.
Täällä omalla sote-alueella Uudellamaalla julkaistaan päivittäin tartunnat sekä niiden lähteet. Useimmiten näyttävät olevan koulusta tai työpaikalta. En nyt kutsuisi sikailuksi, kun ei kerran noiden suhteen haluta enää rajoituksia asettaa. Pakko sinne on silloin mennä, kuka milläkin pelillä pääsee. Usein julkisilla.
Ja kun katsoo Helsinkiäkin kaupunginosakohtaisesti, niin kärjessä ovat nämä ö-luokan kaupunginosat, joita asuttavat Yemina-Yezzicat ja Nico-Petterit. Muualla aika maltillisia lukuja.
Kiva joulu on ap omalla vastuullasi, ei uusimaalaisten. Meillä ei korona vaikuta mitenkään, ihan normaali joulu perheen kanssa.
No, miten se ap:n jouluun käytännössä vaikuttaa edes? Mitä jäät vaille?
Entäs ne vaasalaiset ja turkulaiset, jotka ei pysy omissa poteroissaan?