Mikä tai mitkä on nykyään hyviä telkkareita?
Nyt tietäjät vinkkejä kiitos eli millä valmistajalla on paras laatu? Tarkoitan kestävyyttä ja toimintavarmuutta. Ihan joku perus smart tv ois hakusessa. Tärkeintä ois, että kestäis enemmän kuin pari vuotta ja Netflixit ym. toimis ja näkys hyvin ilman pätkimistä ja muuta. En siis kaipaa mitään hifistelyä äänen, kuvanlaadun tmv. kanssa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
LG on hyvä.
Kiitos. Sitä mä vähän ajattelinkin. Tiedätkö onko Samsung ok? Olen kuullut arvioita puolesta ja vastaan. Muut merkit jättäisin pois tosin melko mutupohjalta, joten ajattelin kuitenkin vielä kysyä kokemuksia ettei mene omien luulojen takia ihan pieleen tää homma.
Sonyt on parhaita.
Elektra Hyena on surkea.
Samsungin telkkareihin ollut tyytyväinen. Aikaisempi oli noin 5 vuotta käytössä, myin tutulle ja toimii edelleen hänellä. Nykyään omistan myös Samsungin, hyvin on toiminut. Noin 1,5 vuotta nyt käytössä. Jos yli 500-600e satsaa niin varmasti saa hyvän, tähän hintaluokkaan olen aina ostanut telkkarin
Älkee ostako.
Mitä tulee hyviin telkkareihin ne on harvassa nykyään. Suora kuvaputki ja kunnolliset kaiuttimet ruudun molemmin puolin ovat mielestäni välttämättömiä. Merkeistä Salora, Sony, Asa ovat harkitsemisen arvoisia, myös Panasonicilla on kunnollisia vastaanottimia. Ruudun koossa ei kannata liioitella vaan tyytyä 26 tuumaiseen - en tiedä juuri mitään sen rahvaanomaisempaa kuin ylikokoinen televisio olohuoneen parhaalla paikalla.
Samsungin 199€ maksanut 32'' LED-telkkari toiminut täysin ilman ongelmia jo 5 vuotta. Hintaan nähden on jo ollut erittäin hyvä.
Sukulaisilta löytyy vastaava halpa Philips, muuten ok mutta kauhean pitkän kanavanvaihto-ajat.
Ok, kiitos teille! Taidan tosiaan katella LG:tä ja Samsungia, miksei Sonyakin.
Itsellä LG vuodelta 2007 ja toimii edelleen ongelmitta.
Mutta tuskin tulee ongelmia jos ostaa minkä tahansa tunnetun valmistajan kuten Samsung, Panasonic, LG, Sony tai Philips.
Halpismalleja kannattaa välttää kuten esim Gigantin TLC ja Finlux (Finlux ei ole enää sama yhtiö kuin ennen, tuetenimi vain jollain halpavalmistajalla) tai Powerin Eletra, Grundig ja Sharp.
Vierailija kirjoitti:
LG on hyvä.
Meillä on kans LG ja se on tosi hyvä.
Eikö kellään ole antaa mitään vinkkiä? Myyjiin en oikein luota ja lähipiiristäkään ei tietäjiä löydy.