Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka myit osakkeesi toisen aallon pelossa, harmittaako nyt?

Vierailija
17.11.2020 |

Ei tullutkaan uutta romahdusta ja rokote on täällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu myisi osakkeensa jos kurssit alhaalla

Vierailija
2/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on täälläkin kehuskellut myyneensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa, ei kukaan myy sijoituksia jos kurssit alhaalla. 

Vierailija
4/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa, ei kukaan myy sijoituksia jos kurssit alhaalla. 

Ai kuinka ihanan naiivia 🤭.

Vierailija
5/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:n sijoitusnerot tietysti. Osta kalliilla, myy halvalla.

Vierailija
6/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu sanoi että ei ostanut osakkeita pörssiromahduksen aikana, koska "korona vääristää markkinoita". Olin että wtf. Joistakin ihmisistä ei vain ole sijoittajiksi.

Vierailija
7/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellainen kuin minä... joka siis jouduin työttömäksi ilman mitään tukia siinä vaiheessa. Ei pysynyt hermo siinä taloustilanteessa. Tosin, onneksi en myynyt kaikkea, vain osan. Ja lopultakin suurimmalla osalla siitä summasta ostin toisia, halventuneita osakkeita. Nyt tietty harmittaa hirveästi. Vuosisadan ostotilaisuus ja potkujen takia se jäi käyttämättä suurelta osin.

Vierailija
8/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu sanoi että ei ostanut osakkeita pörssiromahduksen aikana, koska "korona vääristää markkinoita". Olin että wtf. Joistakin ihmisistä ei vain ole sijoittajiksi.

Niinpä. Osakekeskustelupalstoja lukiessa, pääasiassa ulkomaisia, huomaa muutenkin kuinka lyhytnäköisiä monet sijoittajat ovat. Ostetaan ja myydään joka uutisen mukaan. Kun hyppii koko ajan osakkeesta toiseen ei muu kuin osakevälittäjä voita.

Vierailija
9/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole myynyt, et ole tehnyt vielä yhtään rahaa. Markkina on ollut kokoajan kuuma koronan aikana, joten ei liene yllättävää, että se pahin lasku alkaa kun maailmanlaajuinen korona epidemia päättyy, eli 2024 jotain. Kiinassa toinen aalto on jo alkamassa, se saanee aikaan taas pienen dipin.

Vierailija
10/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarkoitus pitää osakkeet vähintään seuraavat 20 vuotta, niin ei tarvitse edes lähivuosista huolehtia. Tulee mitä tulee ja menee mitä menee. Näin minä sen näen. Olen varautunut kaikkeen, koska pitäähän sitä nyt vähän pelata.

Vierailija
11/11 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarkoitus pitää osakkeet vähintään seuraavat 20 vuotta, niin ei tarvitse edes lähivuosista huolehtia. Tulee mitä tulee ja menee mitä menee. Näin minä sen näen. Olen varautunut kaikkeen, koska pitäähän sitä nyt vähän pelata.

Ikiholdaatko ihan kaikkia? On lukuisia esimerkkejä yhtiöistä joista ei ole kuin rippeet jäljellä muinaisista suurajoista.