Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoittelu ahdistaa. Vertaistukea?

Vierailija
17.11.2020 |

Olen harjoittelun puolivälissä nyt koulusta ja olen ehtinyt tekemään kaikki koulua varten vaaditut tehtävät ja näytöt. Jännitin niitä todella paljon (paljon unettomia öitä ja hieman kyyneleitä myös). Olen aina ollut tällainen stressaaja. Noh olin sitten todella helpottunut että nuo sain tehtyä ja sujuivat hyvin niin nyt sitten työpaikkaohjaajani keksi antaa minulle lisätehtävän. Ymmärrän kyllä, että olen siellä oppimassa ja tutustumassa työhön, mutta olin niin helpottunut siitä että nuo stressaavat osiot olivat ohi ja jäljellä olisi vain perustyön oppimista ja harjoittelua. Nyt sainkin sitten tosiaan tänään extra projektin joka pitää olla jo huomenna valmis ja esitellä työryhmälle. Ahdistaa suunnattomasti ja olen niin väsynyt. Tiedän kyllä että minun tulee tätä kestää sitten myöhemmin työelämässä, mutta minusta harjoittelijan ja oikean työntekijän asema on ihan erilainen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt on aika, joka annettiin tehtävän tekemiseen. Sanot huomenna, että hoidit iäkkään isovanhempasi asioita koko illan (käytit lääkärissä, kaupoilla ja siivosit, teit ruokia valmiiksi hänelle), et millään pystynyt tekemään tehtävää noin lyhyellä varoitusajalla.

Muutoin jos tuntuu, että harjoittelupaikka ei ole sopiva, yritä etsiä toinen paikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan