Sarasvuon ohjelma lopetettiin – viime viikon jakso viimeinen
Kommentit (54)
Minua häiritsi Sarasvuossa eniten hänen todella manipulatiivinen tapansa käsitellä haastateltavia. Ihmettelen, etteivät ihmiset näe tuon yli-itsevarman, jopa aggressiivisen fasadin taakse: Sarasvuo pelästyttää ensin ihmiset hyökkäävyydellä (syntyy mielikuva voimakkaasta, itsevarmasta ja pelottavasta "johtajasta") ja sitten kietoo nämä pauloihinsa kehulla ja heittelemällä korkeuksista armopaloja (vastapuoli häkeltyy ja tuntee vaistomaista helpotusta ja mielihyvää siitä, että "pelottava alfa" osoittaa suopeutta --> herää vaistomainen halu miellyttää Sarasvuota). Itse en kestä tuollaisia ihmisiä, joille sosiaaliset tilanteet ovat ennen kaikkea pelailua ja muiden manipuloimista oman aseman pönkittämiseksi. Sarasvuo tuntuu olevan tässä varsin hyvä. On vain todella ärsyttävää katsoa, miten hän pyörittää porukkaa mielensä mukaan samaan tyyliin kuin leffojen poliisikuulusteluissa - sillä erotuksella, että Jartsa näyttelee itse sekä hyvän että pahan poliisin roolit. Toivoin aina kovasti, että joku vieraista näkisi tuon pelin läpi ja pistäisi jauhot suuhun / hämmentäisi Sarasvuon kunnolla, tai ei ainakaan antaisi ottaa otetta itsestään.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:05"]
Minua häiritsi Sarasvuossa eniten hänen todella manipulatiivinen tapansa käsitellä haastateltavia. Ihmettelen, etteivät ihmiset näe tuon yli-itsevarman, jopa aggressiivisen fasadin taakse: Sarasvuo pelästyttää ensin ihmiset hyökkäävyydellä (syntyy mielikuva voimakkaasta, itsevarmasta ja pelottavasta "johtajasta") ja sitten kietoo nämä pauloihinsa kehulla ja heittelemällä korkeuksista armopaloja (vastapuoli häkeltyy ja tuntee vaistomaista helpotusta ja mielihyvää siitä, että "pelottava alfa" osoittaa suopeutta --> herää vaistomainen halu miellyttää Sarasvuota). Itse en kestä tuollaisia ihmisiä, joille sosiaaliset tilanteet ovat ennen kaikkea pelailua ja muiden manipuloimista oman aseman pönkittämiseksi. Sarasvuo tuntuu olevan tässä varsin hyvä. On vain todella ärsyttävää katsoa, miten hän pyörittää porukkaa mielensä mukaan samaan tyyliin kuin leffojen poliisikuulusteluissa - sillä erotuksella, että Jartsa näyttelee itse sekä hyvän että pahan poliisin roolit. Toivoin aina kovasti, että joku vieraista näkisi tuon pelin läpi ja pistäisi jauhot suuhun / hämmentäisi Sarasvuon kunnolla, tai ei ainakaan antaisi ottaa otetta itsestään.
[/quote]
Tämä! Paremmin en olisi voinut itse sanoa.
Miksi se sai edes koskaan aloittaa.
Paljonko oikeasti parempia ohjelman aiheita jäi hyllylle tuon p***kan takia?
Toivottavasti hän nyt ymmärtää vetäytyä julkisuudesta. Eikös heillä ole pieni lapsikin? Jos vaikka keskittyisi kotielämään välillä ja rauhoittuisi. Jälkikasvulle voi sitten jakaa elämänoppejaan.
Eikö Sitrassa missä esko aho on tai oli löydy vapaata paikkaa?
Elää pelätkö! Jari palaa ruutuun pikapuolin uudella ohjelmalla jossa katsojaluvut on huipussaan. Nyt vaan odotellaan innolla sitä hetkeä...
Himanen-Sarasvuo yhteistyötä odotellessa. Joku pikkuinen kiva kirja ja äänikasetti, nettiluennot jne. Hei, design-kaulaliinat HS!
Vain taivas on rajana!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:21"]
Säälittävä tyyppi tuo Jari Sarasvuo (os.Heinonen).
[/quote] Menikö Heinonen naimisiin Sarasvuon kanssa?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:43"]
[/quote]Eikö Esko ole nykyään Hawdarsissa-
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:21"]
Säälittävä tyyppi tuo Jari Sarasvuo (os.Heinonen).
[/quote] Menikö Heinonen naimisiin Sarasvuon kanssa?
[/quote]
Sarasvuo on vaihtanut nimensä, oli syntyjään Heinonen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:43"]
[/quote]Ei Jarin tarvi enää tehdä töitä. Saanut aikanaan paljon miljoonia kasaan. Mihin lie sijoittanut.
Siis yksinkertaisesti ohjelma oli huono, sitä ei viittiny kattoa edes ruudusta, saati telkkarista. Kolmosen ELCrew ei ole häävi sekään, mutta peittosi Sarasvuon tullen ja mennen, sen sentään viitti joskus katsoa. Ei ihmiset viitsi tuhlata aikaansa katsomalla huonoa ohjelmaa, nykyään kun telkkari ei enää ole se ainoa iltojen ilo.
Jartsaliini varmaankin kaivoi oman hautansa sillä, että että otti ohjelmaansa lilon paskiaisen. Kukaan täysjärkinen ihminen ei halua nähdä ruudussa ton kaltaisia ihmisjätteitä, rajansa kaikella. Uskon vahvasti, että katsojaluvut romahtivat sen jakson jälkeen.