Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään kaikki tähän vinkkejä vauvanruoka-resepteistä!

Vierailija
17.03.2014 |

Turha kaupasta on aina ostaa kalliita ja huonolaatuisia purkkeja, kun kotonakin voi tehdä vaavin mössöt itse!

Kertokaapas omat lempparinne!

Huom! Purkkiruuan nimiin vannovat wt-äidit, laiskat yh-äidit, ja ylipainoiset äidit jotka elää sipseillä ja munkeilla, painukaa hiiteen ketjusta samantien!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso rullakebab blenderiin vaan. Jälkkäriksi pehmis, ja vauva nukkuu kuin tukki koko yön.

Vierailija
2/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin, että kerrankin itseä kiinnostava aloitus ja sitten... Tuo viimeinen lauseesi vei kaiken mielenkiinnon. :) En ylistä purkkiruokia, mutta syystä tai toisesta olen niitä joutunut lapselleni syöttämään (en ole yh, läski tai wt-mamma). Luuletko saavas asiallisia vastauksia noin provosoivalla aloituksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkaa, kellogseja, suklaalehti ja kahvia mikserissä sekasin ja sit on sellanen setti että sillä taas jaksaa päristä pari tuntia. Red bullia viä siivu jos halutaan päikkärit skipeta että jaksetaan illalla nukkua.

Vierailija
4/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas oot niin äkäinen etten kerro.

Vierailija
5/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte te ämmät keskenännekin ihan vaihdella reseptejä jos ei arvon rouvia mulle kiinnosta vastata. En kyllä tajua että mitä vittua sitten edes teette minun ketjussani?

AP

Vierailija
6/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:02"]

Voitte te ämmät keskenännekin ihan vaihdella reseptejä jos ei arvon rouvia mulle kiinnosta vastata. En kyllä tajua että mitä vittua sitten edes teette minun ketjussani?

AP

[/quote]

Provoilet. Jos oikeasti olisit ruuan laadusta ja hinnasta kiinnostunut äiti, niin tietäisit, ettei esimerkiksi kotona tehty  luumusose ole tähän aikaan kovinkaan a) laadukasta b) halpaa verrattuna  purkkiluumusoseeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi