Naapurin 2v tytöllä RASTAT! LS-ILMO?
Muistan nuoruudestani omat rastani, niiden teettäminen rastaneulalla sattui aivan saatanasti. Naapurin 2v tytöllä on rastat ja voin pahoin, kun mietin kuinka paljon hän on joutunut kärsiä typerän hippiäidinsä takia. Ei helvetti sentään, varmaan kuhisee täitä sun muita!
Ja ihan vaan lisätäkseni, jos joku muu alueella asuva tietää perheen, asun Malminkartanossa.
Kommentit (110)
Miten niiden tekeminen voi muka sattua, kun eihän hius tunne mitään?
Kun otetaan hiustuppo ja aletaan "tikuttaa" sitä neulalla, jotta hius rikkoontuu ja rastoittuu, se repii päänahkaa. Minulle tehtiin nuorena rastat kahdessa erässä, koska sattui niin paljon
Ap
No ehkä tuo lapsi on sinua sisukkaampi tai tekijä taitavampi.
Ei rastoja ole pakko tehdä huovutusneulan avulla! Mua ei ainakaan sattuntu rastojen teko yhtään, riippuu varmasti paljon tekijästä :)
Nykyään rastoja tehdään aika monella tekniikalla, ihan kivuttomia ovat.
Mistä ihmeen neulasta täällä oikein puhutaan? Olen nähnyt Jamaikalla kun rastoja laitetaan eikä siinä todellakaan mitään neulaa käytetä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 12:45"]
Minä tekisin ilmoituksen
[/quote]
Ja sanoisit mitä? Lapsella on rastat hiuksissa. Aha. Soitatko myös kiharoista, koska niidenkin tekeminen mahdollisesti sattuu, tai hiusten harjaamisesta?
Mullakin ollut rastat eikä sattunut yhtään, en edes tiennyt että voisi sattua.
Paska provo.
Minulla myös oli rastat eikä tekeminen sattunut ollenkaan.
Mitä täitä? MIten vieläkin kuvitellaan että täitä on likaisissa päissä. Ei todellakaan ole. Ja rastat eivät ole likaisia, vaikka niinkin kovasti uskotaan.
Teet vaan itsestäsi idiootin jos teet ls-ilmon HIUSTYYLIN TAKIA o.o Hullu ämmä olet.
Ei rastojen teko satu. Niitä voi tehdä ihan käsin "huovuttamalla".
Olen nähnyt tuon muksun, isosiskollaankin on rastat. Asun Maltsussa myös
Hei, miettikääs nyt ihmiset vähän! Mitä te ajattelisistte jos teidän lapsistanne tehtäis perätön lastensuojeluilmoitus!? Ketään EI VOI tuomita ulkonäön perusteella!!! Minkä takia jokaisen ihmisen pitäisi näyttää samalta? Miksi erilaisuus on vääryyttä?? Ihmiset herätkää tähän maailmaan! Ottakaa kuvakaappaus ap:n kirjoituksista, jossa itsekin myönsi värittäneensä totuutta! ilmoittakaa poliisille, koska se on RIKOS! Takkutukassa ei ole mitään epähygieenistä, jos sen hoitaa! ja sen voi hoitaa ihan samanlaisesti kuin normaalitkin hiukset! Joten mitä ihmettä hei oikeesti :DDD ymmärrätkö AP että tuollaisilla ilmoituksilla viet oikeasti vääryyttä kohtaavilta lapsilta avunannon, kun sossut keskittyy näin mitättömään asiaan!? Jonkun äiti/isä hakkaa lapsiaan ja sitten sossut kiinnittyävät näin typerään asiaan kun että lapsilla on takkuja päässä!!? LAPSILLA ON MYÖS OMA TAHTO, JA JOS ET VIITSI SEN VERTAA OMAA AHDASMIELISYYTTÄSI AVARTAA, että VAIKKA KESKUSTELISIT KO. ÄIDIN KANSSA ENNEN LASTENSUOJELUILMOITUSTA TEKOA, se osoittaa sinusta kyllä melkoista lapsellisuutta ja itsekkyyttä. Huheijaa millasta porukkaa täällä asuu. JA HEI! niitä rastoja on nähty myös ihan H&M - mainoksissakin lasten päässä, joten teetkö H&M:stä ilmoituksen että siellä otetaan epähygieenisiä lapsia malleiksi?? ;D HERÄÄ TÄHÄN MAAILMAAN!
Vitsit, nyt haluan locksit itselleni. Nyt olis pituuttakin jo tarpeeksi.
kakstuhatta vitun neljäntoista ja porukka vetää ihme pilluragei tälläsestä. .. keskittykää oikeisiin ongelmiin kiitos
ILMO? Oi miksi...