Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan synnyttää vielä kerran...

Vierailija
17.03.2014 |

Meillä on kaksi lasta, vanhempi täyttää kesällä 3 ja nuorempi toukokuussa 1. Olen ollut sitä mieltä että tämä oli tässä, kaksi riittää, ja kun vielä saimme pojan ja tytön, niin kaiken pitäisi olla täydellistä....

En vai mahda sille mitään että haluaisin vielä kerran kokea sen kaiken.... OH well, kai tämä mene ohi kunhan hormonit tasaantuu =D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku homopari olisi mielissään, jos tekisit heille lapsen. Saisit kokea raskauden ja synnytyksen (en kyllä voi kuvitella, miksi joku haluaisi tehdä niin) mutta sinun ei tarvitsisi otta lasta vastuullesi taloudellisesti tai kasvatettavaksi.

Vierailija
2/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako homot adoptoida lapsia ja ryhtyä lähivanhemmiksi tosta vaan? jani toivolan tapaus mietityttää. onko se muuten sen oma lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Toivolan lapsi on ymmärtääkseni biologisesti hänen omansa.

Jos sinä teet homon kanssa lapsen vaikka muumimukimenetelmällä, se mies on tietysti biologinen isä ja hänellä on oikeus lapsen huoltajuuteen. Sinä voit  luovuttaa lapsen huoltajuuden kokonaan hänelle ja sitten miesparilla on sisäinen adoptio. Taikka voit adoptoida hänet suoraan sille toiselle miehelle, en ole varma, miten se kuvio menee.

Vierailija
4/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että...mä odottelen tässä juuri h-hetkeä lähestyväksi, ns.yliajalla mennään taas. Oon jo niiiiin täynnä tätä raskautta ja vielä pahin (synnytyskin) edessä! Hirvittää. Sun raskaudet ja synnytykset ovat tainneet sitten olla helpoimmasta päästä?

Itse inhoan raskausaikaa ja ajatustakin synnytyksestä. Odotan nyt toista lastamme. Kolme lasta olisi ihanne, mutta musta ei vaan ole tähän touhuun...Kunhan tämä saisi aikaiseksi syntyä niin lapsiluku on sitten siinä.

Vierailija
5/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla mielellä kuin viitonen. Meillä lapsiluku täyttyi jo ensimmäisen kohdalla. Toista kertaa en synnytä.

Vierailija
6/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, en todellakaan haluaisi joutua vielä synnyttämään!

Vierailija
7/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mennä vielä synnyttämään mutta kyllä lapsiluku on täynnä :)

Jokaisen kohdalla kyllä olen jännittänyt synnytystä, mutta joka kerta se on ollut mahtava kokemus :)

Vierailija
8/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vannoin miehelle jo esikoista synnyttäessä, etten vaan kestä sitä samaa enää toiste... No, tässä sitä ollaan... Mutta tällä kertaa oon tosissani. Kunhan tästä synnytyksestä selvitään toivottavasti hengissä niin voin olla vihdoin onnellinen ja helpottunut.

Esikoiseen rakastuin kyllä ensisilmäyksellä ja tämä tulevakin vauva on kovin odotettu ja toivottu, kuten seuraavatkin olisi. Mutta ehkä kaikkia ei vaan oo luotu olemaan raskaana ja synnyttämään.

Vierailija
9/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas.. Raskaudet eivät ole olleet kovin helppoja, ja itse raskausaika onkin vain pakollinen paha jota on pakko sietää... Mutta synnytykset ovat olleet äärettömän hellpoja ja kaikki on mennyt nappiin =) (Eka kesto 5h, toka 7h, epiduraalit saanut ajoissa ja edennyt niin nopeasti ponnistusvaiheeseen että ei ole vaatinut mitään lisää puudutusta, ponnistukset 5min ja 10min)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän