uusi työpaikka ja raskaus
Hei! Pakko avautua jonnekkin.. Otin vastaan aivan mahtavan työn joka kestää 7kk. Me miehen kanssa ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä jo 2vuotta. Olen opiskellut ja ollut kotiäitinä nyt reilun vuoden. Kuukautiskierto on 36päivää. Joskus 28päivää mutta tunnistan ovulaation niin osaan sillain miettiä koska kuukautisten pitäisi alkaa. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viikon loppuna. Tiedän, että ei vielä oo hätää mutta havahduin vaan tänään aamulla että pitää hoitaa ehkäisy kuntoon. Työt alkavat vasta parin viikon päästä mutta mitä jos olenkin raskaana ja otin työn vastaan ja heti olen raskaana. Mitäköhän pomo ja työkaverit miettii.. Tuntuu ajatuksena jotenkin häpeälliseltä.
Kommentit (11)
Niin... Sähän jäisit äitiyslomalle työsuhteen päättyessä? Mikä tässä nyt oli ongelma?
montako kertaa vuodessa sä synnytät?
Tavallaan Se, että otan työn vastaan ja samalla sillain by the way, oon raskaana. Sori sain tietää vasta. Eihän sitä tiedä miten pystyy täysillä tekemään töitä kun on raskaana. Viimeksi oksensin ensimmäiset 4kk aamusta iltaan.
Tavallaan Se, että otan työn vastaan ja samalla sillain by the way, oon raskaana. Sori sain tietää vasta. Eihän sitä tiedä miten pystyy täysillä tekemään töitä kun on raskaana. Viimeksi oksensin ensimmäiset 4kk aamusta iltaan.
Miten niin monta kertaa vuodessa synnytän? Viimeksi synnytin kaksi vuotta sitten?
palstoilla olet jatkuvasti raskaana.
Tää juttu sopii kyllä hyvin tähän jatkoksi: http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288666374013.html
Niin... Sähän jäisit äitiyslomalle työsuhteen päättyessä? Mikä tässä nyt oli ongelma?